Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1035
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#25455Klimatizované vagóny

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 20 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
09.08.2018, před 6 lety

Radka Součková

Znění stížnosti

Dobrý den, ráda bych se zeptala, na základě čeho rozhodujete o tom, které typy vagónů budou zařazeny v určitých časech. Jde mi konkrétně o trasu Praha - České Budějovice. Každý den na této trase jezdím rychlíkem a absolutně to nechápu...Proč v čase od 13:00 - 18:00 hod. nejezdí klimatizované vagóny (občas jede jeden určený primárně pro děti), ale jakmile jedete po 18. hodině jede klimatizovaný klidně i celý vlak! Můžete mi prosím vysvětlit tuto logiku? V odpoledních hodinách je v tom vlaku 50 stupňů a absolutně nedýchatelno! To se prostě nedá vydržet. Kdybyste ty vagóny neměli, tak to pochopím, i když v dnešní době...no, ale vy je máte! A na trasu je posíláte pomalu v noci, kdy naopak člověk v tom vlaku mrzne. Díky za rozumné vysvětlení...Mě totiž žádné nenapadá.

Hezký letní den a příjemnou cestu vlakem.


Požadované řešení

Zařadit klimatizované vlaky v časech, kdy je to potřeba


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.8.2018 13:13, před 6 lety

Pokud nebyly ve vlaku kategorie R, Rx, Ex, IC, EC, SuperCity, railjet, EN dodrženy následující standardy nebo komfort přepravy, může cestující uplatnit právo na jednorázové odškodnění ve výši 30 Kč, které vystaví průvodčí přímo ve vlaku, a lze ho použít k úhradě dalších služeb Českých drah. Odškodnění průvodčí vystaví pouze po předložení platného jízdního dokladu. Více informací nalezne spotřebitel na
https://www.cd.cz/typy-jizdenek/odskodneni-reklamace-a-vymeny/-26400/

Jedná se i o případy, kdy ve voze řazeném dle plánu řazení nebyla dodržena teplotní pohoda z důvodu nefunkční klimatizace, nuceného větrání nebo topení a cestujícího nelze adekvátně přemístit. Odškodnění za neplnění vybraných standardů lze při jedné platbě uplatnit maximálně dvě.

Email info@cd.cz - je určen pro dotazy týkající se odškodňování

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.10.2018 15:30, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.