Společnost


HECHT MOTORS s.r.o.

Počet nahlášených stížností:146
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 30 stížnostech.

#25458Oprava motorové sekačky

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 9 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.08.2018, před 6 lety

Jan Steklý

Znění stížnosti

Dne 6.5. jsem předal motor. sekačku na opravu a předsezónní prohlídku na opravu do HECHT MOTORS s.r.o. U Motottechny 131, Mukařov-Tehovec. Dne 7.8. jsem byl informován, že oprava a servis je hotov a vyzván k jejímu vyzvednutí.


Produkt

Několikrát jsem telefonicky urgoval kdy bude k vyzvednutí.Až po třech měsících kdy tráva téměř uschla je mi účtována téměř poloviční cena nové sekačky obdobného typu.


Požadované řešení

Úprava ceny s ohledem na nedodržení původního termínu 1 měsíce, který byl trojnásobně překročen a donutil mě k jinému řešení nesoucí časovou a finanční zátěž.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.8.2018 14:22, před 6 lety

Jestliže byl termín plnění, tedy zhotovení díla (oprava sekačky), dojednán, měla společnost povinnost v určeném čase opravu provést, což plyne z § 2590 odst. 1 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.

Jestliže byl čas plnění ujednán a došlo k jeho nedodržení, má spotřebitel právo na náhradu škody porušením smluvní povinnosti dle § 2913 občanského zákoníku. Dle § 2951 odst. 1 a § 2953 občanského zákoníku se škoda nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to dobře možné, anebo žádá-li to poškozený, hradí se škoda v penězích. Hradí se skutečná škoda a to, co poškozenému ušlo (ušlý zisk). Záleží-li skutečná škoda ve vzniku dluhu, má poškozený právo, aby ho škůdce dluhu zprostil nebo mu poskytl náhradu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.8.2018 23:23, před 6 lety

Vážený pane Steklý,
dle dostupných údajů se jedná o zakázku 18SEP04620. Při příjmu jste byl ústně upozorněn na možnost delšího zpracování Vaší zakázky a to ze dvou důvodů:
1/ jednalo se o nezáruční servis
2/ nejednalo se přímo o sekačku HECHT, ale o Florabest OHV 135 (prodává spol. Lidl). Předpokládaná cena opravy byla 2500,-Kč (zapsáno na zakázkovém listu). Dne 7.8.2018 Vám byla zaslána SMS o vyzvednutí placené opravy s částkou 2327,94 Kč.
Do dnešního dne jste si stroj nevyzvedl.
Předem děkuji za potvrzení či vyvrácení těchto faktů, následně navrhnu řešení.
S pozdravem,


S pozdravem / Best Regards

Josef Šimána
Obchodní ředitel



HECHT MOTORS s.r.o.
U Mototechny 131
251 62 Mukařov - Tehovec

Tel.: +420 321 022 875
Mob.: +420 724 318 400
Fax: +420 323 661 348
E-mail: simana.josef@hecht.cz

www.hecht.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.9.2018 08:20, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
19.9.2018 11:15, před 6 lety


Jan Steklý

Hodnocení: