Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Požadoval jsem doručení zásilky v odpoledních hodinách a bylo mi to tentýž den potvrzeno(v den objednání zboží). V den, kdy zásilka měla dorazit mezi 13-19hod. mi v 10 hodin přišla smska, že zásilka přijde mezi 8-14 hodinou. No a hádejte v kolik stál kurýr před bránou... kolem 10:30...na odmítnutí zásilky mi slušně odpověděl, vysvětlil a vyhověl, v tom naprostá spokojenost. Při opakovaném dodání, tedy dnes v opět odpoledních hodinách, zásilka přišla v 9 ráno a byla vyzvednuta osobou, pro kterou to měl být dárek, která se tam právě v odpoledních hodinách zdržovat neměla.
Děkuji -_- Chladil
Balík domů.
Dodržení časů, které si člověk přeje.
|
Tweet |
V případě, že zásilka nebyla dodána ve sjednaném čase, má spotřebitel nárok službu reklamovat na kterékoliv pobočce České pošty.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman