Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#25459Náš zákazník, náš Pán u Vás zřejmě neplatí

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

18 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.08.2018, před 6 lety

Jakub Chladil

Znění stížnosti

Požadoval jsem doručení zásilky v odpoledních hodinách a bylo mi to tentýž den potvrzeno(v den objednání zboží). V den, kdy zásilka měla dorazit mezi 13-19hod. mi v 10 hodin přišla smska, že zásilka přijde mezi 8-14 hodinou. No a hádejte v kolik stál kurýr před bránou... kolem 10:30...na odmítnutí zásilky mi slušně odpověděl, vysvětlil a vyhověl, v tom naprostá spokojenost. Při opakovaném dodání, tedy dnes v opět odpoledních hodinách, zásilka přišla v 9 ráno a byla vyzvednuta osobou, pro kterou to měl být dárek, která se tam právě v odpoledních hodinách zdržovat neměla.
Děkuji -_- Chladil


Produkt

Balík domů.


Požadované řešení

Dodržení časů, které si člověk přeje.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.8.2018 23:40, před 6 lety

V případě, že zásilka nebyla dodána ve sjednaném čase, má spotřebitel nárok službu reklamovat na kterékoliv pobočce České pošty.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.