Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#25468špatně uváděné informace o dodání zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

14 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.08.2018, před 6 lety

Ilona Jelenová

Znění stížnosti

Dne 8.8.2018 byla doručena do schránky výzva k vyzvednutí zásilky pro moji dceru, která v těchto dnech není doma. Zásilka nebyla určena do vlastních rukou a v dolní části výzvy je uvedeno, že následující den bude zásilka vložena do Vaší domovní schránky. Telefonovala jsem na poštu Praha černokostelecká, zda mi to zítra bude doručeno do schránky a bylo mi sděleno "žádný stres" zítra pokud budete doma, bude Vám dopis předán či to bude vloženo do schránky. Dnes 9-8.2018 nic do schránky doručeno nebylo ani nikdo nezvonil, tak jsem volala znovu na tuto poštu, kde mi bylo sděleno, že se se mnou nikdo nebude bavit, protože neví s kým mluví !! Když jsem namítla že cituji z výzvy číslo zásilky a je nelogické, že se se mnou nechce nikdo bavit, když by mi to doručovatel stejně předal, pokud budu doma, mi bylo pracovníkem řečeno proč nevolá sama dcera. Ve finále mne pracovnice informovala, že informace na výzvě že následující den bude zásilka vložena do Vaší domovní schránky znamená, že to nebude zítra, ale až po 20.8.2018. Informace na výzvy by se měly psát jasněji, jak má někdo vědět, že následující den není zítra,ale až po čekací době.


Požadované řešení

Uvádět na výzvy jasné informace a neposkytovat chybné informace po telefonu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.8.2018 23:10, před 6 lety

V případě, že zásilka nebyla doručena, je třeba, aby spotřebitelka uplatnila reklamaci dodání. Reklamovat lze na kterékoliv poště a spotřebitelka by neměla odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitelka do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.