Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobry den
3 .08 v 8:37 jsem obdrzel zpravu ze moje 4 zasilky budou dorucene v rozmezi 11:53-13:53.
Velice kratka doba na to si vyridit volno.10 minut na to jsem volal na centralu a zmenil u vsech 4 zasilek dorucovaci adresu a dodani na 08.08. Osmyh mi bylo doruceno 2 ze 4 zasilek(velice slusny ridic).Centrala mi oznamila, ze zbyle 2 nemaji zmenenou adresu.Budou urgovat! 09.08 zadna zprava. Centrala, nefuncni telefon. Odpoved na email - baliky budou "snad" dorucene zitra. 10.08. Dorucen treti balik ze ctyr. Zase s oznamenim 15 minut pred dorucenim. Centrala oznamila ze posledni balik se nevesel do vozu. I kdyz byl 2 dny dozadu urgovany.
Predem Dekuji
Vlas Chipa
06051322581
Prosim o provereni a vyreseni teto neprijemne situace a jako reseni bych povazoval doruceni zbyleho, nekolik dni urgovaneho baliku, jeste dnes 10.08 a informovat mne o dorucovaci dobe s predstihem(vic nez 15 minut)
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s příkazcem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat. Jestliže by zásilka byla dodána později, než bylo stanoveno ve smlouvě, resp. obchodních podmínkách, a v důsledku toho vznikla škoda, mohl by se příkazce domáhat její náhrady na zasílateli.
Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa určeného spotřebitelem, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu zřejmě uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.