Počet nahlášených stížností: | 49 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
Na eshopu www.elektrocr.cz jsem si nedávno koupil reproduktor JBL Flip 4, který jak jsem záhy zjistil nefungoval dobře (reproduktor chrčel), takže došlo na reklamaci.
Reklamace byla podána 29.6. (nutno zaslat poštou). Email potvrzující převzetí reklamace eshopem (poslední komunikace eshopu) jsem obdržel 4.7.
Nedostal jsem žádnou zprávu o stavu reklamace, očekávaného dodání či cokoliv jiného.
Nyní píšu od začátku týdne na eshop maily, vše bez reakce.
JBL Flip 4 Blue, kód produktu na stránkách: 52129862
Přeji si vrátit peníze (více než 30 dní na reklamaci).
|
Tweet |
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Prodávající se tedy může se spotřebitelem dohodnout na prodloužení lhůty pro vyřízení reklamace, spotřebitel ale nemusí na tuto dohodu přistoupit (k automatickému prodloužení lhůty pro vyřízení reklamace uvedené v reklamačním řádu se nepřihlíží). Pokud se spotřebitel s prodávajícím nedohodl na prodloužení lhůty pro vyřízení reklamace, lhůta pro vyřízení reklamace v tomto případě již marně uplynula.
Marné uplynutí této lhůty pro vyřízení reklamace se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitel má možnost od smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněžních prostředků.
Více o odstoupení od smlouvy k nalezení zde: https://www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace
Nereaguje-li prodávající na emailovou korespondenci, je vhodné zvolit komunikaci písemnou prokazatelnou formou (doručeně, nejlépe s dodejkou), a to na aktuální adresu uvedenou ve veřejném rejstříku.
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.