Společnost


FIRO-tour a.s.

Počet nahlášených stížností:29
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#25487Crystal Rocks

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 5 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.08.2018, před 6 lety

Martin Varmuža

Znění stížnosti

Dobrý den,
s přítelkyní jsme byli naneštěstí učastníky zájezdu do hotelu Crystal Rocks na severním Kypru. Nejhorší dovolená za celý můj život. Nezlobte se, ale vy si dovolujete za takovou hrůzu účtovat 12990 kč na osobu? Tento hotel je stěží 2 hvězda tak za 9990 kč. Švábi, bordel, neochota, plíseň a agresivní chování majitele... Ano s tímto vším jsme se setkali.
Bylo zde dalších X nedostatků a hrůz, ale o tom jste už jistě slyšeli.. i o delgátkách hadám... které nesplňovaly to co delegátky mají.
Sebrali jste mi týden dovolené a 25980kč. Na dovolenou se s přítelkyní těšíme celý rok a ona mi tam 5 ze 7mi dní brečela a chtěla domů.

Jsem si téměř jist, že se k tomu postavíte jako ke všem stížnostem a reklamacím.

Já tímto žádám o jistou kompenzaci z vaší strany. Prodáváte krysu a účtujete psa.

Varmuža Martin


Požadované řešení

Žádám o finanční kompenzaci.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.8.2018 14:26, před 6 lety

Má-li zájezd vadu a vytkl-li ji spotřebitel bez zbytečného odkladu, má spotřebitel dle § 2540 občanského zákoníku právo na slevu z ceny ve výši přiměřené rozsahu a trvání vady. Existenci vad je nutné doložit (např. foto nebo video záznam). Pro vznik práva na slevu je nutné vytknout vadu bez zbytečného odkladu, nejlépe přímo u delegáta či u kontaktní osoby uvedené ve smlouvě nebo o potvrzení u zájezdu. Právo na slevu se může promlčet nejdříve za dva roky.

Pokud pořadatel zájezdu porušil některou ze svých povinností, může spotřebitel také požadovat úhrady škody za újmu za narušení dovolené, zejména byl-li zájezd zmařen nebo podstatně zkrácen. Pořadatel odpovídá spotřebiteli za splnění povinností ze smlouvy bez zřetele na to, zda v rámci zájezdu poskytují jednotlivé služby cestovního ruchu jiné osoby.

Pro výpočet výše nároku je možné využít tzv. Frankfurtskou tabulku slev. Tabulka není právně závazná, jedná se spíše o pomocné vodítko. Zde je k dispozici ke stažení Frankfurtská tabulka slev: http://www.dtest.cz/clanek-3723/jak-spravne-reklamovat-vady-zajezdu. Více informací ohledně problematiky zájezdů je možné také vyhledat na adrese https://www.dtest.cz/clanek-4407/pravo-problemy-se-zajezdy.

Pokud pořadatel reklamaci zájezdu zamítne, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.10.2018 23:22, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.