Společnost


EURONICS ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:65
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

40%
60%
Toto skore je založeno na 5 stížnostech.

#2549Reklamace TV LG 47LA690S (2× neuznaná závada obrazovky)

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 15 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.03.2014, před 11 lety

Jiří Jirouch

Znění stížnosti

Asi 14 dnů po zakoupení televizoru, během nichž tento fungoval bezchybně, se po zapnutí přístroje ozvalo prasknutí, přístroj chvílí nijak nereagoval a po rozsvícené se v levém dolním rohu objevila skvrna, doprovázená svislými a vodorovnými čárami přes celou obrazovku.

Servisní společnost AE Servis, které Euronics předala reklamovaný přístroj k opravě, však tvrdí, že jsem závadu způsobil já sám úderem do obrazovky. Toto neodpovídá skutečnosti a na skle obrazovky není patrné jakékoliv mechanické poškození, což je uznáno i v přebíracím protokole.


Produkt

LED TV LG 47LA690S, v.č. 310wraj2x840, zakoupená 12.1.2014


Požadované řešení

Trvám na plném uznání reklamace a po zkušenostech s daným servisem na vrácení celé kupní ceny; o daný přístroj již nemám zájem.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.4.2014 16:06, před 11 lety

V prvních šesti měsících je dle ustanovení § 2161 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, důkazní břemeno na prodejci, pokud chce zamítnout reklamaci. Měl by tedy prokázat, že byla vada způsobena zákazníkem. Jinak se předpokládá, že vada byla přítomná na věci již v době jejího převzetí.
Pokud bude společnost trvat na svém vyjádření, bude dobré obstarat si na svůj náklad znalecký posudek, ve kterém se znalec vyjádří k existenci a povaze reklamované vady. Znalecký posudek dále může vylepšit důkazní postavení spotřebitele v případném soudním sporu. Seznam znalců je k dispozici na www.justice.cz. V případě, že znalecký posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má právo na úhradu znalečného.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.9.2014 13:50, před 10 lety

Společnost EURONICS ČR a.s. byla o podaných stížnostech informována. Doposud však neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.