Společnost


OKAY Holding a.s. (OKAY s.r.o.; JENA - nábytek, s.r.o.)

Počet nahlášených stížností:371
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 136 stížnostech.

#25493Neuznání reklamace + neprofesionální přístup

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 16 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
10.08.2018, před 6 lety

Lukáš Konečný

Znění stížnosti

Dobrý den.

Dne 17.12.2017 jsem u Vás na prodejně v Opavě zakoupil přenosný HDD značky Verbatim 1, 5 TB, USB 3.0. Po nějaké době se mi hard disk začal zasekávat a během nahrávání či mazaní souborů vydával nepříjemné, zasekávající se zvuky, také se z ničeho nic svévolně odpojoval z PC.
Zkoušel jsem i jiné USB zdířky do PC či Notebooku a pořád stejné závady. Tak jsem se rozhodl pro jiný USB kabel, také bezvýsledně.

Rozhodl jsem se proto HDD vzít k reklamaci na pobočku: Hlučínská 1612/57, 746 01 Opava, kde byl HDD zakoupen.
Zde jsem popsal závadu a HDD byl poslán dne 04.08.2018 na reklamaci s číslem 1009/18080005.

Dne 09.08.2018 mi byla doručena sms info o vyřízení reklamace. S rychlostí jsem byl spokojen, tak jsem následující den 10.08.2018 přijel zpět na pobočku, abych si reklamované zboží vyzvedl. Na servise seděl Váš zaměstnanec jménem Jan Sobek (0948), který mi sdělil, že reklamace byla zamítnuta, uvedená závada se neprojevila.

Na dotaz, jak byl HDD vyzkoušen, jsem dostal odpověď: "HDD byl zapojen, žádné zvuky nevydával a vše fungovalo." Již tato odpověď mě vskutku nepříjemně zaskočila!!!
Zeptal jsem se tedy pana Sobka, jestli s HDD dělal něco víc, než jen to, co by zvládlo malé dítě!!! Opět mi byla dána nepříjemná odpověď: "Ne, zapojil jsem ho do PC, vše bylo OK, HDD se mi načetl, tak jsem ho odpojil." Přičemž se nadřazeně usmíval!!!

Při odchodu jsem tedy panu Sobkovi poděkoval slovy: "Děkuji za nic"! Podíval jsem se na pana Sobka a opět jsem zahlídl ten nadřazený úsměv a z prodejny jsem raději odešel!!!

Jestli se takto u Vás řeší každá reklamace, že ani nevyzkoušíte další operace se zbožím, tak máte absolutně neprofesionální přístup a hlavně zaměstnance (Jan Sobek - 0948)!!!

Teď mám zakoupený HDD v hodnotě 2 399,- Kč k ničemu!!!


Produkt

číslo artiklu: VR-Ex. HDD, 1,5TB, USB 3.0 FD - výrobní číslo 532187143502955


Požadované řešení

Zaškolení pana Sobka v oboru IT.
Nové vyřešení reklamace či vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.8.2018 15:26, před 6 lety

Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musel by v případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
13.8.2018 12:33, před 6 lety

Vážený pane Konečný,

mrzí nás Vaše zkušenost.
Reklamace Vámi zakoupeného výrobku byla řešena autorizovaným servisem dané značky.
Pokud však s vyjádřením servisu nesouhlasíte, máte právo toto vyjádření rozporovat opakovanou reklamací.

Reklamaci můžete řešit na kterékoliv pobočce OKAY. Personál prodejny s Vámi vše rád vyřídí.

Věřím, že vše vyřídíme k Vaší plné spokojenosti.

S pozdravem

OKAY CZ

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
13.8.2018 16:13, před 6 lety


Lukáš Konečný

Dobrý den OKAY s.r.o.

Autorizovaným servisem dané značky má reklamace řešena nebyla, jelikož mi Váš servisní technik sdělil, co bylo s výrobkem provedeno! Tím, že výrobek zastrčil do PC a neprovedl další zkušební test, se určitě reklamace vyřešit nadá! Budu na Vás apelovat s další reklamací! Když to nepůjde smírnou cestou, tak existují i jiné organizace, které pro Vás nebudou příjemné...

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.10.2018 16:50, před 6 lety

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.