Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#25499Nedoručený balík za poštovné 83 Kč

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

28 minut 27 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
10.08.2018, před 6 lety

Hana Scarsettová

Znění stížnosti

V pondělí 6.8.2018 jsme poslala synovci balík na tábor a chtěla jsem elektronickou dodejku. Když mi do středy nic nepřišlo, byla jsem osobně na podací poště se zeptat, kdy mi přijde zpráva o doručení,že balíček dostal.
Odkázali mne na internet a dneska jsem dopátrala, že balík zůstal na poště Nové Město nad Metují a synovec je z tábora dávno doma a balík nedostal!
Nyní budu čekat zda ho vůbec pošlou zpátky a kdo mi uhradí alespoň poštovné ,když už ne zklamání kluka s očekáváním na balíček.......
Vše jsem uvedla dobře a balík nedoručen.....nemluvím o balíku do ruky či doporučené zásilky do Prahy. Zaplatím příplatky za osobní doručení, účetní zůstane celý den doma,nikdo nepřijede, nezazvoní a dopis zůstane na poště k vyzvednutí. Od LR kosmetik mi balík dovezou domů a 2x mi volají kdy budu doma a není problém.


Produkt

BA0296293017X


Požadované řešení

vrátit aspoň peníze


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.8.2018 17:44, před 6 lety

Není-li u zvolené služby (doporučený balíček) deklarováno datum dodání, platí, že zásilka musí být dodána v době přiměřené. Pokud nebyla zásilka doručena v době přiměřené, je vhodné uplatnit reklamaci. Reklamovat lze na kterékoliv poště a spotřebitelka by neměla odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitelka do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.