Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#25501Neoprávněně naúčtovaný poplatek - pomoc ze zrušením Premium členství

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 15 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.08.2018, před 6 lety

Michaela Jägerová

Znění stížnosti

Dobrý den ,

moje kamarádka si 9.7.2018 zřídila účet na seznamce Be2 , pres moji platebni kartu si zakoupila VIP clenství pouze na měsíc za 150 kč, včera 9.8.2018 mi ale strhli z účtu castku 2247,- na bance jsem zrusila tedy pristup k platebni karte a podala reklamaci bance , ale pote mi bylo sdeleno bankou ze v obchodnich podminkach Be2 si to automaticky strhavaji na dobu dalsich 3 mesicu (tedy na období co ještě ani nenastalo 8.9.10.2018) a ze si to mam vyresit s obchodnikem od Be2 a platebni kartu zablokovali, jenze ja ani neukladala udaje bankovni karty je to divne . , kamaradka ale samozrejme s tim nepocitala a chce clenstvi zrušit a na jejich strankach to nejde ... Naším cílem je zrušit VIP premium členství a mít klid , mohu poprosit o pomoc jak situaci resit, chtěly bychom vše právě vyřešit v klidu .


Produkt

Be2 seznamka


Požadované řešení

Zrušit VIP premium členství . Snaha o vrácení peněz za členství ,které se ani neuskuteční.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.8.2018 23:52, před 6 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelkou a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitelku o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitelku o době trvání závazku a o podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitelku řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitelku o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohla by spotřebitelka namítat neplatnost smlouvy, neboť byla uvedena společností v omyl.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo možné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohla spotřebitelka souhlasit i s prováděním opětovné platby.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitelka má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období. Nevrátí-li společnost peněžní prostředky poté, co jí k tomu spotřebitelka vyzve, může spotřebitelka žádat navíc zákonný úrok z prodlení.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.8.2018 14:16, před 6 lety

Dobrý den,

v zájmu dohledání přislouchajícího profilu prosím uveďte emailovou adresu, pod kterou se Vaše kamarádka na stránce zaregistrovala (požádejte prosím dTest o možnost jejího doplnění jako ‘neveřejného/ referenčního údaje‘), respektive ve výše uvedené záležitosti kontaktujte přímo Zákaznické centrum na adrese:

zakaznickyservis@be2.cz

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
20.8.2018 14:43, před 6 lety


Michaela Jägerová

Dobrý den,

kamarádka nakonec tedy odeslala výpověď emailem na zákaznický servis be2 a bylo ji vyhověno s tím ,že bohužel nevypověděla ve 14-denní lhůtě, ale že prémiové členství je již zrušeno k datu 9.11.2018 a nebude dál obnoveno . Jsem za to ráda, ale podle mě by mělo být řešeno částečným navrácením peněz, kdyby si nechali aspoň jen za prémiové členství za srpen a za září, říjen a do termínu v listopadu vrátili peníze, brala bych to jako férové jednání , kamarádka účet stejně nadále po této zkušenosti odmítá a nebude již používat. (registrační email na be2 - Misula.v@seznam.cz)

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.8.2018 15:30, před 6 lety

ID: 175875543


Dobrý den.

s ohledem na ochranu osobních dat Vaší kamarádky není možné zveřejnit údaje, související s jejím členstvím, třetí straně (tj. Vám).

Požádejte prosím svou kamarádku, aby v případě jakýchkoliv dotazů kontaktovala přímo Zákaznické centrum na adrese: zakaznickyservis@be2.cz,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
23.8.2018 13:45, před 6 lety


Michaela Jägerová

Dobrý den,
rozumím , kamarádka tedy dnes odešle email na Vaši emailovou adresu .

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.9.2018 14:47, před 6 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.