Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#25504Zboží v akci opakovaně účtované za původní cenu v prodejně BILLA v Moravské Třebové

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 14 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
10.08.2018, před 6 lety

Jaroslav Vytasil

Znění stížnosti

Podávám tímto stížnost na prodejnu Billa v Moravské Třebové jelikož opakovaně účtuje zboží v akci za původbí cenu.
Dnes 10.8.2018 v 18:00 jsem byl v prodejně Billa v Moravské Třebové, kde na pultu uzenin jsem si objednal dvě Ústecké klbásy u kterých byla cenovka 128,53 Kč. Prodavačka za pultem mi je po zvážení zabalila a nalepila cenovku která udávala cenu 179 Kč za kilo. Ihned jsem ji na to upozornil, že cena neodpovídá ceně na cenovce u Ústeckých klobás.
Bylo mně řečeno, že tyto klobásy jsou v akci a že sleva mi bude odečtena na pokladně.
Vzhledem k tomu, že stejná situace se stala asi před 14-ti dny, rovněž v této prodejně, chtěl jsem ať uvede cenu která odpovídá ceně v akci, protože jsem se chtěl vyhnout nepříjemnostem na pokladně a na tom jsem trval. Do toho se připojil nějaký prodavač který mně řekl ať se sklidním jinak, že na mně zavolá policii. Řekl jsem mu, že během dvou měsíců, se mně stalo minimálně čtyřikrát, že mně u pokladny byla účtovana cena původní a ne cena v akci. Choval se arogantně a řekl mi ať pokračuju v nákupu jinak, že volá policii. Zřejmě jsem s jeho návrhem měl souhlasit asi by se vysvětlilo mnohé.
Takže vzal jsem klobásy a šel jsem k pokladně a čekal jakou cenu pokladní namarkuje. Samozřejmě tak jako vždy původní. A tak začal kolotoč jako pokaždé.
Čekal jsem 15minut než přišla zástupkyně vedoucí, říkám jí co se stalo a že to není poprvé, kdy jsem zjistil, že platím zboží v akci za původní cenu a že už mně nebaví být stále ve střehu jestli bude cena správně namarkovaná či nikoliv a rovněž že už mně nebaví se pořád s personálem dohadovat. Bez řečí vzala klobásy a šla k pokladně a donesla mi výdavek z ceny v akci. Bez jediného slova omluvy.
Z prodejny Billa v Moravské Třebové mám velice špatný pocit neboť se mi stalo mnohokrát kdy jsem kupoval zboží v akci a až doma jsem si všiml, že sleva nebyla uplatněna. Rovněž co se týče oddělení ovoce a zeleniny speciálně u baleného, běžně se stává, že je shnilé nebo plesnivé, nikde žádné sáčky, člověk musí běhat po prodejně a hledat, ze dvou digitálních váh je v provozu jenom jedna, protože druhá nemá lepicí cenovky atd. atd.
Jsem skutečně maximálně rozhořčen. Kolik lidí prodejnou za den projde a kolik lidí si nevšimne, že platí za jinou cenu než ve skutečnosti platit má, nebo si všimne, ale až doma a to už nelze reklamaci uplatnit. Minule mi jedna pokladní z z této prodejny řekla ať si stěžuji, protože uznala, že mám pravdu, ale že ona stím sama nic nezmůže tak takto činím. Nejsem žáden chronický stěžovatel, ale co je moc to je příliš a opravdu zvažuji na tuto prodejnu podat stížnost na ČOI.
S pozdravem Vytasil.


Produkt

Zboží v akci účtované za původní cenu


Požadované řešení

Jak by reakce měla vypadat ? Nevím jak toto klasifikovat, ale z mého pohledu pokud se nejedná přímo o vědomé poškozování zákazníka a tak se zřejmě jedná o klamání spotřebitele. Rovněž arogance prodavčů by měla vymizet neboť je to právě spotřebitel kdo jim zajišťuje pravidelný příjem. V každém případě trvám na důrazném poučení kdy sleva je slevou a nečekat jestli si toho zákazník všimne nebo nevšimne.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.8.2018 14:04, před 6 lety

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.9.2018 20:36, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.