Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#25505Slabé pokrytí

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 2 dny 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.08.2018, před 6 lety

Jiří Martiník

Znění stížnosti

Mám zde velice špatný signál připojení k internetu. Žádám o okamžité rozšíření pokrytí. Děkuji.


Produkt

Mobilní internet


Požadované řešení

Postavte zde vysílač.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.8.2018 13:57, před 6 lety

Každý telefonní operátor by měl být schopen podat před uzavřením smlouvy informace o jeho aktuálním pokrytí. Pokud tyto informace neodpovídají skutečnosti, může spotřebitel podat podnět na Český telekomunikační úřad a zároveň buď žádat přiměřenou slevu služby nebo od smlouvy zcela odstoupit. Jestliže ke zhoršení signálu došlo až v průběhu smluvního vztahu v důsledku objektivních okolností (např. nová zástavba, výškové budovy), tak operátor za zhoršení kvality služeb neodpovídá.

Vzhledem k tomu, že s ohledem na fyzikální a geomorfologické faktory není možné zaručit dostupnost signálu vždy a všude, považuje Český telekomunikační úřad za férové, kdyby operátor umožnil účastníkovi ukončení smlouvy bez sankce, pokud došlo ke zhoršení pokrytí daného území z důvodů výhradně na straně operátora.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
13.8.2018 14:10, před 6 lety

Dobrý den pane Martiníku,

díky za Váš podnět. Rád se na Vaše nastavení podívám, požádám Vás o doplnění, na jaké adrese potíže s mobilními daty evidujete - tento údaj mi můžete doplnit v sekci neveřejných údajů. Jedná se o vnitřní či venkovní prostory. Došlo v poslední době ke zhoršení situace?

Potíže máte jen s mobilními daty nebo i s hovory? Do jaké mobilní sítě se hlásí Váš telefon - 2G, 3G nebo 4G? Otestoval jste SIM kartu i v jiném zařízení?

S pozdravem

Ing. Václav Pospíchal
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.9.2018 12:49, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.10.2018 13:03, před 6 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.