Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Mám zde velice špatný signál připojení k internetu. Žádám o okamžité rozšíření pokrytí. Děkuji.
Mobilní internet
Postavte zde vysílač.
|
Tweet |
Každý telefonní operátor by měl být schopen podat před uzavřením smlouvy informace o jeho aktuálním pokrytí. Pokud tyto informace neodpovídají skutečnosti, může spotřebitel podat podnět na Český telekomunikační úřad a zároveň buď žádat přiměřenou slevu služby nebo od smlouvy zcela odstoupit. Jestliže ke zhoršení signálu došlo až v průběhu smluvního vztahu v důsledku objektivních okolností (např. nová zástavba, výškové budovy), tak operátor za zhoršení kvality služeb neodpovídá.
Vzhledem k tomu, že s ohledem na fyzikální a geomorfologické faktory není možné zaručit dostupnost signálu vždy a všude, považuje Český telekomunikační úřad za férové, kdyby operátor umožnil účastníkovi ukončení smlouvy bez sankce, pokud došlo ke zhoršení pokrytí daného území z důvodů výhradně na straně operátora.
Dobrý den pane Martiníku,
díky za Váš podnět. Rád se na Vaše nastavení podívám, požádám Vás o doplnění, na jaké adrese potíže s mobilními daty evidujete - tento údaj mi můžete doplnit v sekci neveřejných údajů. Jedná se o vnitřní či venkovní prostory. Došlo v poslední době ke zhoršení situace?
Potíže máte jen s mobilními daty nebo i s hovory? Do jaké mobilní sítě se hlásí Váš telefon - 2G, 3G nebo 4G? Otestoval jste SIM kartu i v jiném zařízení?
S pozdravem
Ing. Václav Pospíchal
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.