Společnost


Michal Adam

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#25506Dilo s vadou (rekonstrukce koupelny) - dodavatel nereaguje

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 27 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.08.2018, před 6 lety

Jana Yahav

Znění stížnosti

Pan Adam nam rekonstruoval koupelnu v unoru 2018, na zaklade Smlouvy o dilo, s poskytnutou zarukou na 24mesicu.
Po nastehovani do bytu, ve cervnu 2018, jsme zjistili, ze krome mnoha drobnejsich zavad, je privod k pracce neni napojen na vodu studenou, ale teplou, coz vyzadovalo vetsi rozsah dalsich praci.
Pan Adam nereagoval na upozorneni na vadu a nereaguje ani nyni, kdyz po nem zadam uhrady opravy od instalatera (dolozeno fakturou). Volam, telefon nezveda, ale napriklad na Whatsapp vidim, ze si zpravy precetl.


Produkt

Rekonstrukce koupelny


Požadované řešení

Pozaduji uhradu castky, kterou jsem musela vynalozit na opravu spatne provedene prace.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.8.2018 13:27, před 6 lety

Zhotovitel díla (podnikatel) má ze zákona povinnost provést dílo s potřebnou péčí a v ujednaném čase. Pokud bylo dílo dokončeno, ale vykazuje vady (dílo neodpovídá smlouvě), musí spotřebitel tyto vady oznámit neprodleně poté, co vady zjistil nebo zjistit mohl, nejpozději však do dvou let.

Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace) musí obsahovat jednak oznámení vady (její popis) a jednak požadovaný způsob vyřízení reklamace (právo). S reklamací je třeba se obrátit na zhotovitele. Písemnou formu reklamace lze jen doporučit. Zhotovitel je povinen vydat objednateli potvrzení o uplatnění reklamace, jinak mu hrozí postih ze strany dozorového orgánu, jímž je Česká obchodní inspekce.

Nebude-li možné spor mezi spotřebitelem a podnikatelem urovnat smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.10.2018 09:15, před 6 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.