Společnost


AutoESA a.s.

Počet nahlášených stížností:78
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#25515Poplatky za doplňkové služby

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 18 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.08.2018, před 6 lety

Pavlína Rabinčáková

Znění stížnosti

Dnes jsme si v auto Esa Černy Most kupovali auto. Po prohlídce nabízených fabii jsem se rozhodli ke koupi jedné fabie. Cena byla uvedena 129 999 Kč. Poté si nás převzala paní Kučerová. Uzavřeli jsem povinné ručení. Do této doby bylo vše v pořádku. Poté jsme byli informování o doplňkové balíčku. O balíček jsme zajem neměli. Bylo nám ovšem sděleno, že být koupi balíčku není možné auto koupit. Byla nám vyjednává sleva. Nyní balíček stál 2000kč.
Toto jednání mě velmi rozlobilo. Do této doby jsem si myslela, že doplňkové služby jsou dobrovolné. Balíček vůbec nevyužiju, jsou to pro mě vyhozené peníze. Rabinčáková


Požadované řešení

vrácení poplatku


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.8.2018 13:40, před 6 lety

Byl-li při prodeji zboží užit nepravdivý údaj ohledně doplňkové služby, mohlo by se jednat o nekalou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.9.2018 22:58, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.