Počet nahlášených stížností: | 78 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 3 |
Dnes jsme si v auto Esa Černy Most kupovali auto. Po prohlídce nabízených fabii jsem se rozhodli ke koupi jedné fabie. Cena byla uvedena 129 999 Kč. Poté si nás převzala paní Kučerová. Uzavřeli jsem povinné ručení. Do této doby bylo vše v pořádku. Poté jsme byli informování o doplňkové balíčku. O balíček jsme zajem neměli. Bylo nám ovšem sděleno, že být koupi balíčku není možné auto koupit. Byla nám vyjednává sleva. Nyní balíček stál 2000kč.
Toto jednání mě velmi rozlobilo. Do této doby jsem si myslela, že doplňkové služby jsou dobrovolné. Balíček vůbec nevyužiju, jsou to pro mě vyhozené peníze. Rabinčáková
vrácení poplatku
|
Tweet |
Byl-li při prodeji zboží užit nepravdivý údaj ohledně doplňkové služby, mohlo by se jednat o nekalou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.