Počet nahlášených stížností: | 60 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
dne 29.7.2018 jsem koupila své dceři ve vaší pobočce na Zličíně letní pantofle.Již po dvou hodinách chůze se jí z těchto bot začaly tvořit puchýře na nohou.Domů již v nich nedošla.Boty jsme šly reklamovat 5.8.2018 s tím,že jsou(vzhledem k tomu,že se do nich nedá vzít ponožka),nepoužitelné.
Reklamace byla zamítnuta,jako neoprávněná.Boty jsme reklamovaly za 7 dnů,což se běžně obuv reklamuje i bez udání důvodu.Když jsem se ptala,jak zabránit tomu,abych koupila tak nepoužitelné boty,bylo mi sděleno,že si je dcera měla lépe vyzkoušet.To v nich měla chodit 2 hodiny po OC? Déle to v nich totiž není možné.Od drahé značkové obuvi,bych toto nečekala.
Jak jistě chápete,nosit je dcera opravdu nemůže.Máte,prosím nějakou logičtější ,,radu"?
Dost mě tato situace zaskočila.
Dámská pantofle Tommy Hilfiger ve zlaté barvě v původní ceně 1 499.- Kč,zlevněno na 1 199.- Kč
vrácení peněz,nebo výměna za jiné zboží.
|
Tweet |
Prodávající odpovídá spotřebitelce mimo jiné za to, že se věc hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá. Není-li možné obuv užívat (např. obuv má nevhodný tvar, který způsobuje zdravotní potíže), má spotřebitelka možnost uplatnit reklamaci.
Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.
Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit, neboť její reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.