Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Dobrý den,4.8.2018 by měla být doručena televize Philips, kterou jsem zaplatila převodem. Do dnešního dne t.j. 11.8. 2018 mi nebyla doručena, denně volám na ALZU, píšu maily, ale nikdo nic neví, nikdo nic neřeší a omluvy mi televizi nepřinesou. Jsem velmi zklamaná z přístupu pracovníků této firmy, protože kdybych je denně nekontaktovala já, tak z jejich strany žádné vysvětlení nepřijde, prostě o zákazníka asi zájem nemají, jak jinak si vysvětlit takovýto nezájem o řešení vzniklé situace.
Vaše objednávka 177561089 (nebo její část) byla předána k expedici. Zboží bude odesláno přepravní službou Zavolejsikurýra.cz. Očekávaný termín doručení je sobota 04.08.2018.
Nechápu, co celý týden zjišťují a urgují, když se při každém telefonátu (provolala jsem už přes 200,- Kč, protože mají jediné číslo 225340111 a dovolání tam je otázkou desítek minut)dozvím to stejné, že mě chápou, že se omlouvají a zjistí, co se děje. A toto slyším každý den od 7.8. - neřeší se vůbec nic, proto žádám vrácení peněz. Děkuji Jana Maloušová.
Televize 32" Philips 32PHS4032 (WC389d3) Zvolený způsob úhrady: Proforma Celkem k úhradě 5 309,00 Kč Zaplaceno
Vrácení peněz.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží nedodá včas, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění, prodávající je tedy povinen vrátit spotřebitelce přijaté peněžní prostředky. Pokud tak neučiní ani poté, co ho k tomu spotřebitelka vyzvala, ocitá se v prodlení a spotřebitelka může žádat po prodávajícím také zákonný úrok z prodlení.
Spotřebitelka může rovněž odstoupit od smlouvu uzavřené přes internet do 14 dnů od převzetí zboží dle § 1829 občanského zákoníku.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.