Počet nahlášených stížností: | 14 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Reklamuji vestavnou indukční varnou desku Gorenje.Číslice ovládacího panelu jsou rozpité,nečitelné,podsvícení je dostatečné. Nelze rozeznat zda je na panelu 0 nebo 6,0 nebo 9.Takto nemohu bezpečně varnou indukční desku používat ani při zatemněném okně ve dne.Závadu jsem nahlásila 24.5. 2018.Odpověď jsem dostala po neustálých telefonátech a mailových urgencích na kuchyňské studio Gorenje až 13.7. 2018.Z tohoto důvodu chci odstoupit od kupní smlouvy celého kuchyňského setu.Varná indukční deska Gorenje je součásti celého kuchyňského setu.
Vestavná indukční varná deska Gorenje IT612SY2W
Vrátit peníze za celý kuchyňský set.
|
Tweet |
Za vyřízení reklamace je odpovědný vždy prodávající, nikoli výrobce nebo osoba, která byla k opravě určena (např. servisní středisko). Se svými nároky je proto nutné obracet se na prodávajícího.
Podle soudní judikatury odpovídá prodejce i za pochybení servisu. Povinnost přijmout a vyřídit reklamaci je nerozlučně spjatá s kupní smlouvou uzavřenou mezi prodávajícím a spotřebitelem. Spotřebitel se musí řídit pokyny prodejce v záručním listě a v případě opravy se obracet na určený servis, je-li v místě prodejce nebo v místě pro spotřebitele bližším. Její nevyřízení ve lhůtě 30 dnů je porušením zákona o ochraně spotřebitele, což opravňuje spotřebitele k odstoupení od smlouvy. Je však třeba kontaktovat přímo prodejce a žádat vrácení peněz.
Dobrý den,
jsme připraveni reklamaci výrobku prošetřit naším hlavním technikem i když byla ze strany autorizovaného servisu zamítnuta. Odmítáme ale tvrzení, že k reklamace byla uzavřena s prodlevou. Původně hlášeno bylo 24.5.2018 a písemné servisní vyjádření bylo předáno v řádném termínu 4.6.2018. Náš technik bude nyní ve spojení s paní Přerovskou s cílem provést poslední důkladné šetření s konečným závěrem. Totzauer
Vyjádření ,které napsal p. Totzauer p. Krubové a p. Brožovi- s ním byla uzavřena smlouva kuchyňského setu,jehož součásti je i reklamovaná varná deska mi bylo odeslané mailem 13.7. 2018- mail možno doložit.
Servisní technik uvedl:" Vzniká clona světla od okna."
S tímto nesohlasím,neboť žádná clona od okna nevzniká,z okna do místnosti svítí běžné denní světlo,okenní sklo je čistě průhledné,bez jakéhokoliv zabarvení. Takže není mi jasné jakou clonu má technik na mysli. Viz příloha fotografie reklamované varné desky.
Pro porovnání:
Máme další 2 výrobky Gorenje-Trouba bílá,té samé řady Simlycity COLLECTION bílé barvy a tam jsou číslice a znaky ostré ,jasně čitelné i z více metrů.
Myčku bílé barvy Simplicity Collection a ta má ikony mnohem menší,ale opět jasně ostré ,dobře čitelné.
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat na vyjádření spotřebitelky a vysvětlit sdělení servisního technika.
Právě z uvedených důvodů jsme připraveni celý případ znovu důkladně prověřit prostřednictvím našeho hlavního technika. Oslnění varného panelu v místě ovl. prvků může být jeden z aspektů slabé viditelnosti zobrazovaných symbolů. Technik bude připraven na místě prověřit všechny možné příčiny tohoto jevu.
Přímo na místě bude vystaveno a předáno konečné stanovisko k dané věci. Montálně se Vám technik snaží dovolat na tel. číslo 776381773, bohužel však zatím bez úspěšně.
Dobry den,
bohuzel od 13.8. 2018 nemam jediny neprijaty hovor. Mohu dolozit vypisem hovoru!
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.