Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
9.2.2014 v e-shopu CAVEX objednán 14 kg – karbid vápníku za 867 Kč.
Dosud nedodán !
Korespondence přes e-mailovou adresu sporadicky probíhá. Na své urgence někdy dostanu vyhýbavou nebo klamavou odpověď.
Nejdříve - naskladníme do 10 dnů.
Nezaplatil jste fakturu (já žádnou nedostal a objednal jsem dobírku). Posíláme vám fakturu (3x nedošla). Když se to konečně podařilo tak jsem ji ihned převodem zaplatil a zaslal potvrzení z banky (KB). Po další řadě urgencí - zásilka se nám vrátila ! Pátrám na Poště, žádné indicie. Několikrát požaduji podací číslo abych se mohl problém dohledat - ignorováno. Požaduji vrácení peněz - bez odezvy.
Obávám se že se jedná o záměrné jednání s cílem poškodit zákazníka !
Dodání zaplaceného zboží nebo vrácení částky v plné výši !
|
Tweet |
Hodnocení:
Komentář: Služba nesplněna ! Částka vrácena po dlouhém nátlaku na obchodníka !
Již nikdy více ...