Společnost


SpeleoPro s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#2553Nedodané (zaplacené) zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

29 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.03.2014, před 11 lety

Jiří Valenta

Znění stížnosti

9.2.2014 v e-shopu CAVEX objednán 14 kg – karbid vápníku za 867 Kč.
Dosud nedodán !
Korespondence přes e-mailovou adresu sporadicky probíhá. Na své urgence někdy dostanu vyhýbavou nebo klamavou odpověď.
Nejdříve - naskladníme do 10 dnů.
Nezaplatil jste fakturu (já žádnou nedostal a objednal jsem dobírku). Posíláme vám fakturu (3x nedošla). Když se to konečně podařilo tak jsem ji ihned převodem zaplatil a zaslal potvrzení z banky (KB). Po další řadě urgencí - zásilka se nám vrátila ! Pátrám na Poště, žádné indicie. Několikrát požaduji podací číslo abych se mohl problém dohledat - ignorováno. Požaduji vrácení peněz - bez odezvy.
Obávám se že se jedná o záměrné jednání s cílem poškodit zákazníka !


Požadované řešení

Dodání zaplaceného zboží nebo vrácení částky v plné výši !


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
16.4.2014 17:43, před 11 lety


Jiří Valenta

Hodnocení:

Komentář: Služba nesplněna ! Částka vrácena po dlouhém nátlaku na obchodníka !
Již nikdy více ...