Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#25530Nedodání zásilky na dodací adresu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 12 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
12.08.2018, před 6 lety

Zdenka Potočiarová

Znění stížnosti

Chtěla bych podat stížnost na společnost PPL pro opětovné nedodání zásilky č.40552600752. Nejdříve řidič avizoval dodání mezi 11-13 hodinou, nepřijel a v 16:00 napsal SMS, že zásilka je v Parcelshopu asi 5 km odpožadovaného místa dodání zásilky.Řidič nereagoval na volání ani na SMS. Po třech dnech, kdy jsme kontaktovali dodávající firmu i PPL, byla dodavatelem poslána druhá stejná zásilka a opět ji společnost PPL nedodala. Protože jsme zásilku nutně potřebovali(zdravotnický materiál), vyřešila dodávající firma situaci tím, že poslala třetí balík Českou poštou, která nám balík dodala bez problémů do 24 hodin.

Varuji před společností PPL, je to nespolehlivá firma. Dodání balíku na požadovanou adresu 3x slíbili na zákaznické lince, nakonec poslali z téže linky SMS, ať si balík vyzvednu v Parcelshopu.

pisatelka Z.P.


Požadované řešení

Omluva a oznámení nápravných opatření ze strany PPL.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.8.2018 15:15, před 6 lety

Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.

Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.9.2018 20:47, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.