Počet nahlášených stížností: | 7 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den
uvěřila jsem vaší reklamě a jak uvádíte profesionalitě,přístupu a jedinečnosti vaší metody ke každému, kdo využije vámi poskytované odborné služby.Jsem již v takovém věku,že bych neměla věřit, ale stalo se.
K narozeninám jsem dostala od dětí finanční dárek, tak jsem se rozhodla, že jej smysl plně investují. Navštívila jsem pobočku v Prostějově Olomoucká 3199/1a slečna Daněčková.Z prvního setkání jsem získala dojem, že nejde tak ani o mojí osobu, jak o peníze. Po půl hodince jsem zaplatila 3500,00 a měla jsem si na příští schůzku donést vyšetření krve, žádanku mi dá obvodní lékař, jinak bych musela zaplatit 2000,00 a zjistit krevní skupinu.Po této konzultaci jsem zaplatila 200,00 a z výsledky základní analýzy jsem odcházela.Jak se za mnou zavřely dveře moje první myšlenka byla,jak můžeš být tak hloupá. Udělala jsem co jsem měla i když můj obvodní lékař kroutil hlavou nad mojí hloupostí a to nevěděl,kolik to stálo.Na druhé schůzce jsem předala požadované výsledky a bylo mě zděleno, že než dostanu další informace, tak zaplatím 1500,00 za nějaký balíček. Nezaplatila jsem a odešla.Za dvě sezení jsem zaplatila 3700,00 a bylo to málo.Na další schůzku jsem nešla a přes telefon jsem zrušila další pokračování v této hře na peníze. Slečnu Daněčkovou jsem požádala o vrácení alespoň nějaké částky, bylo mi řečeno, že žádné peníze mi nevrátí.
Neodvážila jsem se nikomu říct, jak jsem naletěla a vím ,že žádné peníze mi nevrátíte, ale každého varuji před vašimi službami a moc mi vadí, když zneužíváte ženy i muže k tomu, aby jste se obohacovali. Jarmila Sekaninová
Není žádné řešení,jen upozorňovat známe i neznámé,že toto není dobrá cesta je to jen a jen o penězích.
|
Tweet |
Smlouvu může spotřebitelka vypovědět za podmínek, které má společnost uvedené ve Všeobecných obchodních podmínkách, které se použijí tehdy, nebyly-li mezi spotřebitelkou a poskytovatelem dohodnuty jiné podmínky stvrzené v objednávce.
Spotřebitelka je oprávněna dle těchto podmínek kdykoli požádat poskytovatele o ukončení poskytování Služeb s tím, že je povinná uhradit cenu již poskytnutých služeb a náklady, které poskytovatel vynaložil v souvislosti s objednávkou (čl. 4.4). Při rušení nebo odstupování od uzavřené smlouvy bude tedy spotřebitelka postupovat dle článku 4.4.obchodních podmínek http://www.svet-zdravi.cz/vop-vseobecne-obchodni-podminky. Obchodní podmínky umožňují i dohodu s poskytovatelem služby. Obsah dohody o ukončení smlouvy o poskytování služeb doporučujeme spotřebitelce stvrdit s poskytovatelem služby v písemné formě s vlastnoručními podpisy a stejnopis takové dohody si dobře uschovat. V takovém případě pak může spotřebitelka vymáhat vrácení finanční částky za nevyčerpané služby i soudní cestou.
Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitelka má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.