Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Po e-mailu jsem poslala odstoupeni od smlouvy tak jak po me chteli, profil mi zrusili a na mou otazku, zda uz zadne penize mi z uctu neodectou, mi slecna odepsala, ze profil mam zruseny, tudiz zadna dalsi platba z meho uctu neodejde. Resili jame to v kvetnu a ted mi strhli opet pres sva tisice.
Vraceni penez na ucet a uz zadne dalsi platby
|
Tweet |
Pokud spotřebitelka smlouvu se společností ukončila, není společnost již oprávněna účtovat spotřebitelce další poplatky. Pokud tak společnost učinila, získala majetkový prospěch bez právního důvodu. Kdo se bezdůvodně obohatí, má povinnost plnit bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: 165508297
Dobrý den,
dle našich informací Vás již v uvedené záležitosti kontaktovalo Zákaznické centrum be2.
Dobry den,
zarazi me Vase drzost tvrdit mi, ze jsem tam byla pod jinym emailem, kdyz to neni pravda!
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.
ID: 165508297
Dobrý den,
reagujte, prosím, přímo na komunikaci ze strany Zákaznického centra,
děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobry den,
komunikace s Be2 jsem vzdala, protoze mi tvrdi neco co neni pravda. Clenstvi mi k listopadu zrusili a doufam, ze tedy zadne dalsi platby z meho uctu neodejdou. Penize zpet jsem nedostala. Dekuji za pomoc Cerna
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.