Společnost


Helvetia Apotheke d.o.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 118 stížnostech.

#25533Prosím o zrušení zásilek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 6 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.08.2018, před 6 lety

Eliška Pardubská

Znění stížnosti

Už nechci aby mi od Vás chodily zásilky typu prášky na hubnutí
Můžete to zrušit děkuji Pardubská.


Požadované řešení

Zrušit zasílání zásilek


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.8.2018 23:54, před 6 lety

Od kupní smlouvy uzavřené po telefonu je možné odstoupit bez udání důvodu do 14 dní od převzetí prvního balíčku, v souladu s § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Vzor odstoupení od smlouvy uzavřené po telefonu je možné nalézt na webové adrese https://www.dtest.cz/clanek-3283/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-uzavrene-pres-internet-ci-po-telefonu. Po uplynutí této lhůty je možné dalšímu plnění zamezit výpovědí smlouvy. V případě výpovědi je třeba splnit veškeré smluvní povinnosti až do účinnosti této výpovědi.

Podle Všeobecných obchodních podmínek (VOP) společnosti Helvetia Apotheke je každých 20 dní kupujícímu zasíláno nové zboží, a to až do doby, kdy kupující smlouvu vypoví. Výpověď je dle VOP možné zasílat na kontaktní adresu zákaznického oddělení: Helvetia Apotheke, P.O. Box 49, 28002 Kolín 2.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.8.2018 08:20, před 6 lety

Vážená paní Pardubská,

dovoluijeme si vás upozornit, že tento portál slouží k řešení sporů. Váš požadavek je naprosto standasrdní záležitostí spadající do kompetence zákaznického oddělení.
Kdybyste se obrátila přímo na něj, požadavek mohl být vyřešen mnohem dříve.

Na základě Vašeho požadavku jsme tedy k dnešnímu dni zrušili objednávku s pravidelným zasíláním produktu 3900 EasySlim na Vaši adresu.

Vaše zákaznické číslo zůstává i nadále v systému. Pokud budete mít v budoucnu zájem o obnovení zasílání, nebo si se zachováním zákaznických výhod vyberete jiný výrobek, kontaktujte nás prosím. Rádi Vám zasílání obnovíme.

Vzhledem k tomu, že Vaše výpověď ale přišla nestandardním způsobem, máte po víkendové uzávěrce na cestě ještě jednu pravidelnou zásilku. Pokud si ji budete chtít ponechat, tak ji prosím uhraďte do uvedeného data splatnosti, v opačném případě ji prosím řádně ofrankovanou vraťte (s neporušeným obalem výrobku) na adresu našeho zákaznického oddělení: Helvetia Apotheke, P.O. Box 49, 28002 Kolín 2.

Dovolujeme si Vás upozornit, že k dnešnímu dni zůstává na Vašem zákaznickém čísle neuhrazená částka ve výši 457,00 Kč za následující zásilky (včetně zásilky, která je nyní na cestě):

č. faktury | vystaveno | splatnost | částka | druh zásilky
------------------+-----------------+----------------+------------+-------------------------------------------------------------
8912310002 | 11.06.2018 | 04.07.2018 | 99,00 | uvítací bal. EasySlim (pod. č. DR2980588886U)
8912310003 | 08.07.2018 | 02.08.2018 | 179,00 | pravidelná EasySlim
8912310004 | 29.07.2018 | 23.08.2018 | 179,00 | pravidelná EasySlim


Dosud neuhrazené zásilky uhraďte prosím do data splatnosti.

Jestliže Vám nebude něco jasné, nebo budete potřebovat poradit, obraťte se prosím na naši zákaznickou linku - tel. 234 099 888. Rádi Vám pomůžeme.

S pozdravem
Helvetia Apotheke

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.9.2018 08:24, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.10.2018 14:15, před 6 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.