Počet nahlášených stížností: | 222 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Koupila jsem si cca pred 2a pul mesici letni botky.Botky se mi za nejakou dobu titalbe rozpadly, tak jsem je sla reklamovat.Ani ne do mesice mi napsali, ze reklanace je vyrizena.V prodejne ni povedeli, ze si mamza to vzit jine boty.Ale mne se tam uz zadne nelibi, a tak ni rekli, ze na to man 3 nesice Nezlobte se na me, ale ja chci vratit penize a to oni nechteji.Pry to tak nedelaji....a navic kdyby mi dali alespon v te hodnote poukaz, ze si je reda mohu koupit na jine prodejne.Ne musim na tehle a s tim reklamacnim papirem.Ja vim ze to je pouhych 350, -KC.Dekuji
Chci vratit penize, nebo v twto hodnote poukaz
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, může spotřebitelka věc reklamovat. Má-li věc vady, může spotřebitelka požadovat nápravu opravou věci nebo dodáním nové věci. Není-li to možné, má spotřebitelka právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitelka požadovat přiměřenou slevu.
Pokud vzniklo spotřebitelce právo od smlouvy odstoupit a spotřebitelka toto právo uplatnila, ruší se smlouva od počátku. Společnost je v takovém případě povinna vrátit spotřebitelce přijaté peněžní prostředky. Pokud společnost odmítá spotřebitelce vrátit přijaté peněžní prostředky a místo toho spotřebitelce nabízí poukaz na další nákup, porušuje tímto společnost svou zákonnou povinnost, neboť omezuje spotřebitelku na jejich právech z vadného plnění.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.