Počet nahlášených stížností: | 146 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Helena Marková
Znění stížnosti
Dne 6.4.2018 jsem si koupila na dobírku dvoje šaty Numoco L136-1 a L136-2. Z důvodu špatné velikosti jsem je hned druhý den zasílala zpět na adresu Elkan Group.
Nejdříve jsem je zaslala přepravní společností GEIS CZ, která nemohla zboží dodat - údajně z důvodu nezastižení příjemce.
Elkan Group mi tenkrát mailem odpověděl, že nejsou žádní podvodníci, ale že je chyba na straně přepravce, abych zboží vrátila poštou. To jsem ihned udělala. Také mi slíbili, že při těchto problémech s dodáním nebudou trvat na dodržování 14 dnů na vrácení zboží.
Dne 19.4.2018 byly konečně doručeny - převzaty společností Elkan Group s.r.o.
13.7.2018 jsem sice obdržela dobropis, na kterém jsem jasně vyznačila své číslo účtu, kam mají být peníze vráceny, ale do dnešního dne se tak nestalo.
Numoco L136-1 a L136-2
Okamžitě vrátit peníze !
|
Tweet |
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Peníze byly vráceny klientovi podle její žádosti, Moc se omlouvame za komplikace.
Děkuji za vyřízení. Peníze dorazily.