Společnost


Elkan Group s.r.o.

Počet nahlášených stížností:146
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

77%
23%
Toto skore je založeno na 18 stížnostech.

#25541Nevrácené peníze

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 6 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.08.2018, před 6 lety

Helena Marková

Znění stížnosti

Helena Marková


Znění stížnosti

Dne 6.4.2018 jsem si koupila na dobírku dvoje šaty Numoco L136-1 a L136-2. Z důvodu špatné velikosti jsem je hned druhý den zasílala zpět na adresu Elkan Group.

Nejdříve jsem je zaslala přepravní společností GEIS CZ, která nemohla zboží dodat - údajně z důvodu nezastižení příjemce.
Elkan Group mi tenkrát mailem odpověděl, že nejsou žádní podvodníci, ale že je chyba na straně přepravce, abych zboží vrátila poštou. To jsem ihned udělala. Také mi slíbili, že při těchto problémech s dodáním nebudou trvat na dodržování 14 dnů na vrácení zboží.

Dne 19.4.2018 byly konečně doručeny - převzaty společností Elkan Group s.r.o.

13.7.2018 jsem sice obdržela dobropis, na kterém jsem jasně vyznačila své číslo účtu, kam mají být peníze vráceny, ale do dnešního dne se tak nestalo.


Produkt

Numoco L136-1 a L136-2


Požadované řešení

Okamžitě vrátit peníze !


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.8.2018 09:43, před 6 lety

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.8.2018 10:08, před 6 lety

Peníze byly vráceny klientovi podle její žádosti, Moc se omlouvame za komplikace.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
20.8.2018 07:16, před 6 lety


Helena Marková

Děkuji za vyřízení. Peníze dorazily.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.