Počet nahlášených stížností: | 189 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 29. 4. 2018 jsem si na stránkách androidlevne.cz objednala mobil, 2. 5. mi přišel mail o přijetí platby. Od té doby marně čekám, kdy telefon dorazí. Nejprve ujišťování, že na expedici mají 20 dní, pak že není dostupný, 25. 6. jsem dokonce obdržela mail, že zboží bylo expedováno. Samozřejmě nedorazilo. 24. 7. jsem objednávku stornovala a žádala vrácení peněz, což mě bylo přislíbeno. Do dnešního dne peníze nepřišly.
Telefon XIAOMI REDMI NOTE 4, 32 GB GLOBAL, šedý (1303)
Žádám, prosím, vrácení peněz za objednaný telefon ve výši 3109,- Kč.
|
Tweet |
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila). Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Spotřebitelka nám sdělila, že věc byla nakonec po opakovaných žádostech vyřešena vrácením peněz. Stížnost proto uzavíráme.