Společnost


TERAE BUSINESS s.r.o.

Počet nahlášených stížností:189
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

47%
53%
Toto skore je založeno na 34 stížnostech.

#25543Nedodané zboží a nevrácené peníze

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

16 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.08.2018, před 6 lety

Anna Kotounová

Znění stížnosti

Dne 29. 4. 2018 jsem si na stránkách androidlevne.cz objednala mobil, 2. 5. mi přišel mail o přijetí platby. Od té doby marně čekám, kdy telefon dorazí. Nejprve ujišťování, že na expedici mají 20 dní, pak že není dostupný, 25. 6. jsem dokonce obdržela mail, že zboží bylo expedováno. Samozřejmě nedorazilo. 24. 7. jsem objednávku stornovala a žádala vrácení peněz, což mě bylo přislíbeno. Do dnešního dne peníze nepřišly.


Produkt

Telefon XIAOMI REDMI NOTE 4, 32 GB GLOBAL, šedý (1303)


Požadované řešení

Žádám, prosím, vrácení peněz za objednaný telefon ve výši 3109,- Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.8.2018 10:38, před 6 lety

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila). Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.8.2018 16:52, před 6 lety

Spotřebitelka nám sdělila, že věc byla nakonec po opakovaných žádostech vyřešena vrácením peněz. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.