Společnost


Krteček s.r.o.

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#25546Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 16 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.08.2018, před 6 lety

Martina Škodová

Znění stížnosti

4/6 2018 jsem koupila podložku do kočárku za 750 Kč. O pár dní později vyprána na 30°C, vyždímána na 800 otáček, položena na rovnou podložku a takto usušena, už při vytahování z pračky viditelně smrsknutý potah a pěna uvnitř zdeformovaná, také zelená barva znatelně vybledla. Reklamace neuznána s tím, že jsem nedodržela ždímání na 400 otáček-to není nikde uvedeno, i na 800 z podložky tekla voda proudem. A že snad každý, kdo někdy pral, po vytažení z pračky upraví věci "do tvaru". Podložka nešla do původního tvaru upravit ani mokrá, ani suchá. Nechala jsem si za 1050 Kč udělat posudek od znalkyně a nyní bych chtěla reklamaci uplatnit znovu, spolu s částkou za posudek.


Produkt

podložka Cuddle paměťová do kočárku růžovo zelená plameňáci, vćena 750 Kč


Požadované řešení

Chtěla bych vrátit peníze, podložku koupím jinou. Této už nevěřím, jinou, která by se mi líbila, neměli. Navíc jsem v tramvaji viděla tu samou podložku v jiném kočárku a tam už ani nebylo poznat, že to bylo kdysi zelené a o tvaru nelze vůbec hovořit.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.8.2018 15:46, před 6 lety

Pokud společnost neuznává závěry znaleckého posudku, musí se spotřebitelka domáhat svých práv soudní cestou. Jelikož od zakoupení a převzetí zboží uplynulo méně než 6 měsíců, musela by společnost v případě soudního sporu prokázat, že zboží vadné nebylo.

Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.9.2018 22:52, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.