Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#25547Nedodržení ceny dle leltáku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 16 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.08.2018, před 6 lety

Marie Kopalová

Znění stížnosti

Vážení, můžete mi vysvětlit, proč v pondělí dne 13.8.2018 účtovala prodejna Penny market v Turnově, Sobotecká 2078 cenu za HOUBIČKY NA NÁDOBÍ 11,90 , když v letáku je cena s kartou 7,90 a bez karty 9,90 ? Možná jsem nechápavá a něco mi uniklo, ale studovala jsem to dost pečlivě. A to není první případ. Včera měli cenu u akčních feferonek také vyšší /myslím, že 39,90/ než 19,90. A to, že první den akce dopoledne není k sehnání akční zboží také není žádnou výjimkou. Dnes například tuňák Giana 3 ks. Tady snad ani nejde o ty finanční rozdíly, člověk to koupí i za tu vyšší cenu, ale myslím si, že pak jsou ty letáky k ničemu, je to v podstatě klamavá reklama na nalákání zákazníků a markety dělají z lidí, s prominutím, pitomce.

Děkuji za informaci.
Kopalová, Turnov


Požadované řešení

Pouze prosím o informaci, jak je to s cenami a dostupností uvedeného zboží


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.8.2018 23:31, před 6 lety

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou uvedenou v letáku, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.

Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele (https://www.coi.cz/podatelna/).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.9.2018 22:51, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.