Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Prijemny dobry den. Rada by som podala staznost na stranku Be2. Dna 12.8. 2018 som sa na tejto stranke registrovala, kde som si nasledne zaplatila premium clenstvo za poplatok 4.90€. Neskor som sa pozrela na ucet, a tato spolocnost mi z uctu strhla 119, 76€!!!!!!!. Nasledne som im pisala e-mail o okamzite vratenie sumy, nakolko ma okradli. Volala som do Banky na zastavenie dalsich platieb. Spolocnost ma kontaktovala, ze mi vrati spat len 99.80€ a zrusi mi clenstvo len na jeden mesiac. Ale nech nedavam banke echo o platbe. S tym som nesublasila a ziadala o uplne zruswnie uctu a vymazanie profilu. Samozrejme ziadam vratir plnu sumu. Teraz neviem ako dalej. Chcem podat na ich trestne oznamenie a ist do banky. Prosim viete mi s tym nejak pomoct? Dakujem Blahusiakova
Pomoc s vypovedanim
Vratenie celej sumy a vymazanie celeho profilu. Dakujem pekne.
|
Tweet |
Spotřebitelka může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitelky před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitelka společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitelka společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitelka odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslala prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz (z popisu stížnosti vyplývá, že tak již spotřebitelka učinila) či faxu, popřípadě se pokoušela zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele jí to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitelku na jejích právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace prostřednictvím našeho portálu, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: 177204841
Dobrý den,
dle našich informací Vás již v uvedené záležitosti kontaktovalo Zákaznické centrum be2.
Hodnocení:
Komentář: Po kontaktovani spolocnosti Be2 , naslesdnom pisomnom odstupeni od zmluvy, mi spolocnost Be 2 vratila plnu sumu spat na ucet, zrusila mi clenstvo v Premium a ja som si nasledne deaktivovala ucet. Vec je dufam vyriesena a mam ponaucenie do buducna.