Společnost


Endemos distribution, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:100
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 93 stížnostech.

#2555Neoprávněná upomínka - výzva k úhradě dlužné čásky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.03.2014, před 11 lety

Božena Bobková

Znění stížnosti

Dobrý den, dnes 18.3.2014 mi přišla od této společnosti upomínka k uhrazení dlužné částky 3566,- Kč ke dni 20.12.2013 za klientskou kartu a aktivní členství. Nikdy jsem nebyla žádným členem a ani žádnou klientskou kartu této společnosti nemám a nikdy jsem neměla, nikdy jsem od této společnosti také nic nezakoupila.

Vyzývají mne taktéž k okamžitému kontaktu na telefonním čísle +420900850555, (vyřizuje p. Jana Novotná) což jsem neudělala a ani neudělám. Dále je v upomínce psáno, že v případě neuhrazení pohledávky se mnou zahájí soudní spor.


Požadované řešení

Prosím o radu jak mám dále postupovat v případě, že jsem nikdy s touto společností neměla nic společného.A nechci, aby mne již nikdy ohledně této záležitostí kontaktovala.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.3.2014 14:23, před 11 lety

V případě, že s touto společností nikdy nebyla uzavřena smlouva, není spotřebitel povinný nic platit. Vzhledem k počtu zaznamenaných stížností s obdobným obsahem doporučujeme podat i trestní oznámení pro trestný čin podvodu. Nedoporučujeme volat na uvedené telefonní číslo, je to placená linka, kde volající platí 85 Kč za jednu minutu volání.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.4.2014 21:07, před 11 lety

Společnost Endemos distribution, s.r.o., byla o podaných stížnostech i jejich počtu informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Dle nám dostupných informací byly podány desítky trestních oznámení, které jsou doposud v řešení Policie ČR. V případě, že jste ještě oznámení nepodali, doporučujeme se k těmto trestním oznámením připojit.

V rámci řešení zaslané upomínky vyzývající k hovorům na placenou linku došlo ze strany Českého telekomunikačního úřadu k blokaci telefonního čísla. Pokud jste na uvedené telefonní číslo ještě před blokací volali, lze kontaktovat operátora, aby splatnost faktury odložil do doby, než bude znám výsledek vyšetřování ze strany Policie ČR.

V případě potřeby je možné podat podnět Českému telekomunikačnímu úřadu, aby uložil operátorům povinnost zadržet platbu, než se případ vyšetří (pokud se tak již nestalo). Následně by měla být platba za volání na placenou linku zadržena dle § 35 odst. 4 zákona o elektronických komunikacích.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
19.4.2014 21:07, před 11 lety


Božena Bobková

Hodnocení: