Společnost


Helvetia Apotheke d.o.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 118 stížnostech.

#25551Nedoručená zásilka - upomínky - penále

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

26 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.08.2018, před 6 lety

Iveta Grundová

Znění stížnosti

Dobrý den, přidávám zkušenost ohledně nedodané zásilky poštou.
Firma mě zlomila do zaslání vzorku "ZDARMA". Bohužel mi nic nepřišlo a já to vypustila z hlavy. Po čase jsem dostala upomínku na 89kč za poštovné objednaného vzorku. Volala jsem na infolinku kde jsem sdělila, že nic nemám a odmítám platit. Vyžádali si na to mé písemné čestné prohlášení doporučeně. Tak jsem učinila, ale upomíky chodí dál a nabaluje se na ně penále z prodlení. Vola jsem znovu infolinku, že chci objednávku zrušit, protože jí nesplnili a žádala jsem výmaz z jejich evidence. Dál se nic nedělo. Nikoho podle smluvních podmínek pošty nezajímá jestli byl balík opravdu doručen. Po deseti dnech se považuje za doručený a já mám smůlu. Tak jsem raději zaplatila s penálem 328kč za nic a žádala jsem firmu o prošetření a nějaký vstřícný krok (třeba zaslání znovu). Bohužel nic. Takže kdo by si rád něco objednal, musí si ohlídat poštu! Jinak mu hrozí podstoupení pohledávek a podobné martýrium.


Požadované řešení

Vrácení peněz/ dodání zboží


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.8.2018 10:41, před 6 lety

Požaduje-li společnost pro spotřebiteli úhradu peněžních prostředků za zaslané zboží, musí být schopná prokázat, že zboží bylo spotřebiteli opravdu dodáno. Společnost by v případě soudního sporu musela prokázat, že zboží dodala na adresu spotřebitelem uvedenou při uzavření smlouvy po telefonu.

Fungování inkasních agentur není dosud zákonně upraveno, tyto agentury mohou požadovat zaplacení dluhu pouze na základě postoupení pohledávky nebo pověření věřitele. Pro vymáhání dluhu nemají soudem uznaný exekuční titul jako v případě exekutorských úřadů a v případě exekuce by pohledávka musela být tedy prokázána před soudem. Při vymáhání pohledávky inkasní agenturou je proto velmi důležité ujistit se, zda daný závazek skutečně existuje, popřípadě v jaké výši, a kdo je oprávněný k přijetí jeho plnění.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.8.2018 11:40, před 6 lety

Vážená paní Grundová,

dovolte nám vysvětlit celou situaci.

Uvítací balíček za poštovné a balné 79 Kč, se nám dne 4. 1. 2018 vrátil zpět, nicméně 1. 1. 2018 jsme měli další pravidelnou rozesílku (ta chodí již jako poštovní psaní přímo do schránky), proto Vám byla odeslána další zásilka, která nebyla ani uhrazená, ani vrácená, proto Vám byly odeslány celkem 4 upomínky.

Na zákaznické oddělení nám přišly dva dopisy, ve kterých uvádíte, že zásilku s VS 8581326002 nemáte, čestné prohlášení o neobdržení zásilky jsme Vám posílali 2× a ani jednou jsme jej neobdrželi podepsané zpět. Až ve vrácené upomínce byla informace, že prohlašujete, že zásilku nemáte a ihned poté Vám bylo 328 Kč zasláno zpět na Váš účet. Než nás tedy příště nařknete z toho, že jsme neučinili žádný vstřícný krok, zkontrolujte si svůj účet.

Vaše osobní údaje jsou vymazány z aktivní zákaznické databáze, tak jak Vám bylo písemně potvrzeno dopisem.

S pozdravem

zákaznický servis
Helvetia Apotheke

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
9.9.2018 13:51, před 6 lety


Iveta Grundová

Hodnocení:

Komentář: Děkuji za vrácení peněz. Škoda, že to nešlo hned. Jak uvádíte (Helvetia), že jste zasílali 2x žádost o prohlášení tak opravdu nic nepřišlo. Jen ty upomínky. Psala jsem Vám prohlášení sama podle dohody s operátorem. Zásilky nemám a peníze mám na účtě od Vás zpět 25.8.2018. Takže až po zadání stížnosti zde. Nikoho jsem zde nenařknula, nemám se za co omlouvat. Bylo to pro mě stresující. Pošta je jeden velký bordel a kazí Vám jméno. Děkuji Vám za vyřešení.