Počet nahlášených stížností: | 190 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, dne 11. 7. 2018 jsme s kamarádkou osobně došly na pobočku UPC v Praze, kde jsme podepsaly smlouvu o přepisu internetu na její jméno a tím pádem na novou adresu. Dnes je 13. 8. 2018 a internet stále přepsaný není, i když nám bylo sděleno, že vše bude vyřešeno do 30 dnů. Na bytě navíc již od 1. 8. nebydlím, a internet tudíž není ani využívaný. Kamarádka se několikrát snažila dovolat na UPC s tím, že od nich zmeškala hovor, ale nikdy jí nikdo nepomohl, prý má vyčkat na další telefonát. Až dnes z UPC volali s tím, že bude cena internetu navýšena, a tudíž nebude za cenu původní, zvýhodněnou. Kdybychom věděli, že bude cena internetu navýšena, nikdy bychom nežádali o převod, ale okamžité ukončení a zavedení jiného poskytovatele. Tím, že bude internet pokračovat u jiného majitele, přece neukončujeme zvýhodněné období, které v mém případě smlouvy trvá od února 2018 do února 2019. Původní smlouva bude pokračovat, ač na jiného majitele a novou adresu, takže nechápu, proč není možné pokračovat za výhodných podmínek. Navíc nebyla dodržena lhůta pro vyřízení 30 dní, jak je uvedeno ve smluvních podmínkách.
Děkuji za odpověď
Internet 50+
ponechání původní měsíční zvýhodněné částky při převodu smlouvy na jinou osobu a jinou adresu, tedy 321,26 Kč nebo okamžité ukončení služby bez výpovědní lhůty
|
Tweet |
Podnikatel má povinnost spotřebitelku řádně seznámit se smluvními podmínkami. Pokud tak neučiní, mohou být naplněny znaky klamavého opomenutí, jenž je nekalou obchodní praktikou, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Pokud podnikatel některé informace zatajil, mohla by spotřebitelka namítat neplatnost změny závazku, neboť byla druhou stranou uvedena v omyl o rozhodující okolnosti.
Pokud spotřebitelka s postupem společnosti nesouhlasí, měla by uplatnit reklamaci. Způsob uplatnění reklamace, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi spotřebitelkou a společností.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Společnost UPC Česká republika, s.r.o. (dále jen „UPC“) se stížností klientky detailně zabývala. Na změnu služeb, přepis a přestěhování služeb má společnost UPC obecně 30 dní, ale je vždy nutná spolupráce obou klientů, tj. jak stávajícího, tak nového potenciálního. Po prověření systému bylo zjištěno, že paní Šnáblová dne 11. 7. 2018 požádala o přepis smlouvy na nového klienta. Dne 12. 7. 2018 a dne 16. 7. 2018 se společnost UPC pokoušela nového klienta kontaktovat, avšak neúspěšně, z tohoto důvodu byl požadavek na přepis uzavřen.
Dne 19. 7. 2018 bylo opětovně požádáno o přepis smlouvy. Společnost UPC se pokoušela následně nového klienta kontaktovat, ale zase neúspěšně, podařilo se to až po opakovaných pokusech dne 13. 8. 2018. Poté již byl domluven termín schůzky s technikem a naplánováno ukončení smlouvy paní Šnáblové, a to ke dni 17. 8. 2018. K uzavření smlouvy s novým klientem došlo finálně dne 22. 8. 2018.
Pokud má původní klient nějakou individuální nabídku/cenu na naše služby a chce smlouvu přepsat na nového klienta, tak nový klient vždy dostává aktuálně nabízené služby a cenu dle ceníku našich služeb. Jestliže chce nová klientka snížit cenu nebo nějakou individuální nabídku, může společnost UPC kontaktovat na níže uvedených kontaktech.
V případě obdobných dotazů, připomínek či reklamací kontaktujte prosím klientské centrum společnosti UPC Česká republika, s.r.o. na tel. č. 241 005 100 v pracovní dny od 8:00 do 19:00 hod. nebo na emailové adrese info@upc.cz.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.