Společnost


HP TRONIC, s.r.o. (dříve DATART INTERNATIONAL,a.s.)

Počet nahlášených stížností:254
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#25553Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 16 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
13.08.2018, před 6 lety

Pavel Nedbal

Znění stížnosti

Dne 16.7.2018 jsem si z tohoto obchodu objednal 4 položky s vyzvednutím na centrále v Praze Horních Počernicích a hotovostní platbou. Ten samý den přišlo potvrzení části objednávky, kvůli které jsem především objednávku dělal.

Viz text:

Objednávka číslo 180297683 je připravena na pobočce PRAHA – Horní Počernice (centrální sklad)
Č. položky Zboží Množství
361501 Major ll Black 1,00
Není-li na seznamu uvedeno vše, co jste objednávali, vyčkejte prosím na potvrzení i zbývajícího zboží.

Dalšími nepotvrzenými položkami k odběru byly 20ks AA a 20ks AAA baterií a powerbanka fy. Blackberry. Všechny položky byly v letní výprodejní akci.

Dne 20.7 mi přišla informace:

Vážený zákazníku,

velice se omlouváme, ale Vámi objednané zboží nejsme schopni dodat. Pokud si budete přát, rádi Vám pomůžeme s výběrem alternativního výrobku, který máme skladem. Objednávku v současné chvíli můžete považovat za zrušenou.

Ještě jednou se omlouváme za možné komplikace.

Můj emailový dotaz ten samý den:

Dobrý den,
mám tomu rozumět tak, že ani jednu z objednaných položek nemáte?
Díky za odpověď.


Po urgenci 1.8.2018 jsem dne 2.8.2018 obdržel, že objednávka byla zrušena.


Produkt

Objednávka 180297683


Požadované řešení

Obchod má mít alespoň elementární vstřícnost, když už potvrdí část objednávky, má umožnit vyzvednutí těchto položek. Dále na důvěře obchodu nepřidá, že mnou objednané položky byly obchodem dále nabízeny.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.8.2018 09:44, před 6 lety

Návrh dodat zboží za určenou cenu učiněný při podnikatelské činnosti reklamou, v katalogu nebo vystavením zboží je nabídkou s výhradou vyčerpání zásob nebo ztráty podnikatele plnit. Pokud spotřebitel přijme tuto nabídku, vzniká kupní smlouva a strany jsou vázané právy a povinnostmi z tohoto závazku. Prodávající má povinnost dodat sjednané zboží a spotřebitel má povinnost zaplatit ujednanou kupní cenu.

V případě, že prodejce mění po přijetí objednávky cenu, mohlo by být takové jednání vyhodnoceno jako tzv. vábivá reklama dle přílohy 1 písm. d) k zákonu o ochraně spotřebitele, která je klamavou obchodní praktikou. V takovém případě by bylo třeba jednání obchodníka nechat posoudit krajským živnostenským úřadem, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně uložit ve správním řízení pokutu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.10.2018 16:16, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.