Počet nahlášených stížností: | 11 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
princip je stejný nebo hodně podobný jako u B2 a podobně, na počátku ze zvědavosti jsem odškrtl zkušební období na měsíc zvýhodněné za cca 190,-Kč, platba kartou, výsledek strženo cca 117 USD tedy cca 2650,.Kč registrace služby proběhla 10.8.2018 ihned od toho okamžiku se pídím jak zrušit-maily na Help desk či podporu- roboti, pak tedy mail od nějakého agent support zda opravdu chci zrušit účet, při různých pokus se s účtem -profilem nedá nic dělat protože píše : platba probíhá, našel jsem v podmínkách formuláře a ty jsem odeslal opakovaně emailem. žádná odezva. dnes jsem poslal doporučeně na švýcarskou adresu, formulář odstoupení od smlouvy do 14 dnů(u mě se jedná o 3 dny ) a formulář pozastavení fakturace
jinak seznamka je naprosto nefukční a fake profily, dnes po třech dnech malá změna, můj profil- detail účtu -transakce proběhla, tedy jeví se možnost dle návodu jejich help centra klikat-detail účtu -pozastavení plateb, zadat heslo, napsat důvod, klik zrušení členství , a tu se objeví-pro zrušenéí členství stáhněte a vyplnte formulář a zašlete faxem tentokrát ošvem do anglie, atak stále dokola, celý víkend posílám maily ,formuláře atd, odezva žádná, hcete li zrušit účet a smazat profil, napíše vám to , že není přerušená nebo zastavená fakturace
sex-seznamka.co
rád bych s konečným řešením : ukončení členství, smazání profilu, žádný přístup na můj účet (karu jsem stejně zablokoval)žádné vyděračské maily do budoucna
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti Tyche Technologies AG je možné "zaplacený" smluvní vztah ukončit. "Zaplacený smluvní vztah musí být vždy ukončen nejpozději 14 kalendářních dní před příslušnou dobou, ve které kontrakt vyprší nebo, pokud byla stanovena jiná doba během nákupu, ve stanovené lhůtě. Ukončení placených smluvních služeb je účinné pouze v případě, že proběhne prostřednictvím explicitního, písemného prohlášení." Pokud smlouva není ukončena v této lhůtě, automaticky se prodlužuje o dobu uvedenou při nákupu. Automaticky prodlouženou smlouvu je zase možné ukončit výše uvedeným způsobem. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt se sídlem ve Velké Británii, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.