Společnost


VK Servis obchodní s.r.o.

Počet nahlášených stížností:24
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#25555Neuznaná reklamace - display

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 15 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.08.2018, před 6 lety

Lukáš Galek

Znění stížnosti

Rád bych se na Vás obrátil ve věci "zamítnutí reklamace vady displaye mobilního telefonu Honor 7". Mobilní telefon jsem opakovaně reklamoval pro "žluté skvrny na displayi v oblasti ovládání hlasitosti" (mám vše vyfocené). První reklamaci výrobce uznal a provedl výměnu displaye. Po několika měsících se však závada objevila opět. Další reklamaci výrobce zamítl s odůvodněním, že display má v jiné části drobnou prasklinu (která při odeslání telefonu k reklamaci ještě nebyla přítomna, tzn. vznikla buď při přepravě Českou poštou či při vlastním vyřizování reklamace - opět mám vše zdokumentováno). Tato prasklina je však zcela mimo oblast "žlutých skvrn" a jsem přesvědčený, že na výskyt skvrn nemá ani vliv.


Produkt

Honor 7


Požadované řešení

odstranění "žlutých skrv" z displaye nebo vrácení peněz vzhledem k tomu, že se objevuje stále stejná závada


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.8.2018 19:55, před 6 lety

Byla-li na věci během reklamace způsobena škoda, je za ní dle § 2944 občanského zákoníku odpovědný prodávající. Škoda se nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to dobře možné nebo požádá-li o to poškozený, hradí se škoda v penězích. Při určení výše škody na věci se vychází z její obvyklé ceny v době poškození a zohlední se, co poškozený musí k obnovení nebo nahrazení funkce věci účelně vynaložit.

Pokud prodávající reklamaci zamítá, musí také řádně zdůvodnit, proč tak učinil. Pokud byl důvodem zamítnutí reklamace prasklé sklo displeje mobilního telefonu, musí také prodávající spotřebitelovi sdělit, jak toto poškození souvisí s vytýkanou vadou. Pokud tak neučiní, nevyřídil reklamaci v souladu se zákonem.

Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.10.2018 16:15, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.