Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
dne 23.7.2018 jsem si založila profil, dne 24.7. jsem si zaplatila prémiové členství ve výši 150 Kč.
V pátek 10.8. jsem podala odstoupení od smlouvy s uvedením svých registračních údajů. Přišla mi dnes 13.8. odpověď od automatu, že mi členství nevypoví, i když jsem uvedla, že odstupuji od smlouvy a v dalším e-mailu uvedla, že nechci prémiové členství a ať uvedu údaje, které jsem již uváděla.
Moje přihlašovací údaje na seznamce, identifikační údaje jsou:
Nick: Dreamerka
Reg. adresa: smilka@centrum.cz
Na stránách uvádí:
"Deaktivovat profil
Vaše Prémiové členství je aktivní. Předtím než budete moci smazat Váš profil, musíte Vaše Prémiové členství zrušit. To můžete provést v sekci Můj profil/ Vlastnosti.!
Sekce můj profil/ Vlastnosti na www ale není a na jejih www! Prémiové členství zrušit nemohu, tato informace je klamavá. A odkazy na www Vás navádi dokolečka jako "krysu v kolečku".
Chtějí po mě zaslat výpověď s podpisem (mailem), s čímž nesouhlasím. Takto nesolidní společnosti nechci svůj podpis poskytovat.
Žádám Vás touto cestou o pomoc. Obávám se, že si členství nestihnu zrušit včas a budou po mě vymáhat částku.
Předem moc děuji za Váš čas a ochotu.
Žádám o potvrzení vypovězení prémiového členství, zrušení mého účtu a nepožadování zaplacení prolongu a hrození exekucí.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: 176418298
Dobrý den,
dle našich informací Vás již v uvedené záležitosti kontaktovalo Zákaznické centrum Academic singles.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.