Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#25556Společnost mi nechce ukončit členství a odpovídá mi automat

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 15 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
13.08.2018, před 6 lety

Andrea Papoušková

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 23.7.2018 jsem si založila profil, dne 24.7. jsem si zaplatila prémiové členství ve výši 150 Kč.

V pátek 10.8. jsem podala odstoupení od smlouvy s uvedením svých registračních údajů. Přišla mi dnes 13.8. odpověď od automatu, že mi členství nevypoví, i když jsem uvedla, že odstupuji od smlouvy a v dalším e-mailu uvedla, že nechci prémiové členství a ať uvedu údaje, které jsem již uváděla.



Moje přihlašovací údaje na seznamce, identifikační údaje jsou:
Nick: Dreamerka
Reg. adresa: smilka@centrum.cz

Na stránách uvádí:

"Deaktivovat profil
Vaše Prémiové členství je aktivní. Předtím než budete moci smazat Váš profil, musíte Vaše Prémiové členství zrušit. To můžete provést v sekci Můj profil/ Vlastnosti.!

Sekce můj profil/ Vlastnosti na www ale není a na jejih www! Prémiové členství zrušit nemohu, tato informace je klamavá. A odkazy na www Vás navádi dokolečka jako "krysu v kolečku".

Chtějí po mě zaslat výpověď s podpisem (mailem), s čímž nesouhlasím. Takto nesolidní společnosti nechci svůj podpis poskytovat.

Žádám Vás touto cestou o pomoc. Obávám se, že si členství nestihnu zrušit včas a budou po mě vymáhat částku.

Předem moc děuji za Váš čas a ochotu.


Požadované řešení

Žádám o potvrzení vypovězení prémiového členství, zrušení mého účtu a nepožadování zaplacení prolongu a hrození exekucí.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.8.2018 23:46, před 6 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.

Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.8.2018 14:40, před 6 lety

ID: 176418298


Dobrý den,

dle našich informací Vás již v uvedené záležitosti kontaktovalo Zákaznické centrum Academic singles.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.9.2018 09:52, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.10.2018 16:39, před 6 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.