Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#25561Neoprávněné stržení částky 2247 Kč

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 7 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
13.08.2018, před 6 lety

Věra Kolaříková

Znění stížnosti

Dne 25.6.2018 jsem se zaregistrovala a zaplatila členství v seznamce za 149Kč na jeden měsíc.Společnost mi bez mého vědomí nebo upozornění sama dne 27.7.2018 strha z mého účtu částku 2247 Kč. Okamžitě jsem si nechala kartu zablokovat a na základě reklamace mi banka částku vrátila zpět na účet. Nyní mi od společnosti chodí emaily z upomínkou a výhružkou,že pokud částku nezaplatím,bude případ předán k řešení externí společnosti pro vymáhání dlužných poplatků.Poslala jsem jim dnes odpověd emailem v tomto znění :

Dobrý den. Ráda bych vás upozornila,že vaše ztržení platby z mého účtu bylo neoprávněné.
VOP vaší společnosti jsou nedostatečné a neinformují zákazníka o délce výpovědní lhůty,ani o ceně služby.
Smlouva je neplatná z důvodu porušení platných českých zákonů,zejména zákona o ochraně spotřebitele. Vaše společnost NEDODRŽUJE body svých vlastních obchodních podmínek,ve kterých se hovoří o tom,že platné způsoby placení budou vysvětleny v rámci objednání příslušné placené služby.Informace při samotném objednávání služby jsou záměrně podány tak,aby uvedly zákazníka v omyl- neprůhledný,matoucí způsob uvedení informací a jejich účelové roztříštění na různá místa,neúměrná velikost a barva písma atd. Informace jsou podány přímo při platebním procesu, ale jsou podány tak, že si jich objednatel nejenže nevšimne,ale ani nemá šanci si z nich vyvodit,že mu budou strženy peníze bez jeho vědomí. Vaše společnost se dopouští klamavého jednání a porušuje tak hned několik paragrafů zákona o ochraně spotřebitele ( § 3,4,5,5a ) a provinuje se ve smyslu § 24/1a. Neúměrně přemrštěnou cenou neodpovídající tržním podmínkám odporuje § 38 a 580 občanského zákoníku o pravidlech stanovených dobrými mravy a kvalitou svých služeb ( falešné virtuální profily atd. ) porušuje také § 3/1. S přátelským pozdravem Věra Kolaříková.

Tímto prosím Vaši společnost dTest o pomoc. Jsem samoživitelka se dvěma dětmi,splácím hypotéku a nemůžu si dovolit nějakou exekuci ze strany Singles50. Děkuji moc. S pozdravem Věra Kolaříková.


Požadované řešení

Požaduji,aby společnost Singles50 moji věc uzavřela a dál po mě nevymáhala peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.8.2018 09:06, před 6 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď.

Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.8.2018 14:16, před 6 lety

ID: 175356588


Dobrý den.

Dle našich informací Vás již ve výše uvedené záležitosti kontaktovalo Oddělení pohledávek Singles50.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
23.8.2018 19:59, před 6 lety


Věra Kolaříková

Dobrý den,ano,kontaktovalo mě oddělení pohledávek. Členství jsem zrušila a 3.8.mi přišel i potvrzovací email tohoto znění:
3. 8. 2018, 15:20
Singles50 zákaznický servis zakaznickyservis@singles50.cz
Komu:
Vera.Kolarikova72@seznam.cz
Re: [Ticket#2018080110028617] Zrušení členství×Červená
Dobrý den,

děkujeme za Vaši zprávu.

Toto je potvrzení Vaší výpovědi.

Vaše Prémiové členství bude ukončeno dne 25/10/2018

Vaše Prémiové členství již nebude obnovené a nebudou požadované žádné další platby.

Mějte prosím na paměti, že informace, související s automatickým prodloužením VIP členství, jsou součástí Všeobecných obchodních podmínek, s kterými jste souhlasili.

Informace v souvislosti s prodloužením původního 1-měsíčního VIP členství o období 3-měsíců jsou uvedeny také na stránce s objednávkou VIP členství.

Jelikož jsme z Vaší strany nezaznamenali žádnou snahu o včasnou Výpověď automatické prolongace, bylo Vaše VIP členství v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami prodloužené.

Možnost refundace žel není v podobných případech k dispozici.

S přátelským pozdravem
Singles50 zákaznický servis
____________________
e-mail: zakaznickyservis@singles50.cz
http://www.singles50.cz

Po tomto datu mi ale přišla upomínka a 15.8.POSLEDNÍ UPOMÍNKA,viz níže:
15. 8. 2018, 9:35
Management pohledávek Singles50 noreply@singles50.cz
Komu:
vera.kolarikova72@seznam.cz
NALÉHAVÉ - POSLEDNÍ UPOMÍNKA - Vaše předplatné na Singles50

Singles50
NALÉHAVÉ – Poslední platební upomínka

Vaše předplatné na www.singles50.cz
Nezdařená platba běhěm Vašeho předplatného pod IP-adresou: 83.240.61.6
be2 S.à.r.l. / www.singles50.cz
Referenční číslo: CZ-2018-08-08-175356588-KS-CB (uveďte prosím při platbě)
15.8.2018
Vážená paní Věra Kolaříková,

dne 8.8.2018 byla na Vaši adresu zaslána upomínka k platbě za níže uvedené členství.

Ke dni 8.8.2018 bylo Vaše 3měsíční Premium členství automaticky obnovené (prvotně uhrazené na stránce www.singles50.cz ke dni 25.6.2018 s uvedením e-mailové adresy vera.kolarikova72@seznam.cz).

Uvedené prodloužení bylo realizované v souladu s našimi Všeobecnými obchodními podmínkami, se kterými jste souhlasil/a.

Produkt: 3měsíční Premium členství
IP-adresa: 83.240.61.6
Forma úhrady: CreditCard VISA

Zajišťovatel platebních služeb žel nebyl schopný strhnout finanční prostředky za Vaše Premium členství, jelikož jste k datu 8.8.2018 uskutečnili Chargeback.

Nyní je vůči Vám evidován dluh ve výši členského poplatku 149,00 CZK, navýšený o poplatky spojené s Chargeback ve výši 280,00 CZK.

Celková výše dlužného poplatku činí nyní 429,00 CZK.

Uhradit nyní


Jediný způsob, jak automatizovaný proces vymáhání zastavit, je úhrada celkové dlužné částky do data splatnosti. V případě, že se Vám nepodaří uhradit dlužnou částku v plné výši nebo překročíte platební lhůtu, budeme nuceni odevzdat Váš případ externí společnosti pro vymáhání dlužných pohledávek. To povede ke zvýšení dalších nákladů, které Vám budou účtovány.

Převeďte prosím sumu ve výši 429,00 CZK do 7 dnů (nejpozději do 21.8.2018) prostřednictvím služby PayPal (https://www.paypal.com/cz/webapps/mpp/send-money-online?locale.x=en_CZ), využitím funkce "Odeslat platbu", a to na následující e-mailovou adresu:

paypal@be2.com
Referenční číslo:CZ-2018-08-08-175356588-KS-CB

V případě, že budete v rámci platby prostřednictvím služby PayPal potřebovat naši asistenci, kontaktujte nás prosím na adrese paypal@be2.com. Budeme Vám tak moci zaslat individuální platební příkaz pro službu PayPal.

V případě, že nemůžete platbu dlužného poplatku realizovat prostřednictvím služby PayPal, je Vám k dispozici také možnost úhrady prostřednictvím bankovního převodu na účet uvedený níže:

Příjemce:
IBAN:
BIC/Swift-Code:
Banka:
Suma:
Referenční číslo:
Adresa:


be2 Sarl
DE62700202700667972744
HYVEDEMMXXX
UniCredit Bank – HypoVereinsbank
429,00 CZK
CZ-2018-08-08-175356588-KS-CB
UniCreditBank - HypoVereinsbank Muenchen
Kardinal-Faulhaber-Strasse 3
D-80333 Muenchen, Germany

V případě, že platba nebude z Vaší strany realizovaná, bude případ předán společnosti pro vymáhání dlužných poplatků. Mějte prosím na paměti, že prostřednictvím IP adresy, pod kterou byla Vaše platba evidována (83.240.61.6), je možné provést dohledání fyzické adresy a následně zahájit řízení v souvislosti s vymáháním dluhu.

Ve Vašem zájmu zabránění navýšení dlužné sumy o poplatky vymáhací společnosti se prosím ujistěte, že bude Vaše platba přijata do data 21.8.2018.

Více informací naleznete v sekci s často kladenými dotazy, uvedenými níže.

**************************************
V případě jakýchkoliv dotazů ohledně uhrazení poplatku nás prosím kontaktujte na adrese collections@be2.com . Do předmětu zprávy prosím uveďte Vaše Referenční číslo a ve zprávě prosím uchovejte text tohoto e-mailu od nás.
**************************************
S pozdravem

Martin Bell
Singles50 Claims Management

**************************************
be2 S.à.r.l.
13, rue du Commerce – L-1351 Luxembourg – Luxembourg
**************************************
Singles50 Vymáhání pohledávek

1. O be2 S.à.r.l.
2. Vznik předplatného
3. Jedná se o závazný obchodní vztah
4. Vystavení faktury není nutné
5. Předplatné
6. Automatické prodloužení
7. Výpověď
8. Upomínka a Výpověď
9. Upomínka a Odstoupení od smlouvy
10. Upomínka a zneužití platebních údajů
11. Zastavení procesu vymáhání/ Platba
12. Proces vymáhání

1. O be2 S.à.r.l.
Společnost be2 S.à.r.l. provozuje jednu z největších evropských online seznamek. Pro více informací prosím navštivte stránku www.singles50.cz.

2. Vznik předplatného
Součástí procesu úhrady Premium členství je upozornění, že smlouva bude automaticky prodloužená o zvolené období platnosti členství (tj. 3, 6 nebo 12 měsíců) za stanovený, předem splatný poplatek. Všeobecné obchodní podmínky, se kterými jste souhlasil/a, také zdůrazňují prodloužení smlouvy a právo na vypovězení. Tímto souhlasem jste s námi vstoupil/a do obchodního vztahu.

3. Jedná se o závazný obchodní vztah
Obchodní vztahy uzavřené online jsou považovány za právoplatné stejných způsobem jako smlouvy uzavřené osobně, kdy obě strany zprostředkují vzájemné prohlášení o svém záměru. Zadáním svých platebních dat a stisknutím tlačítka pro potvrzení/dokončení platby, jste s námi vstoupil/a do obchodního vztahu a souhlasil/a jste s našimi Všeobecnými obchodními podmínkami.

4. Vystavení faktury není nutné
Obchodní vztah jste uzavřel/a online a o této skutečnosti jste přijal/a potvrzující e-mail. V rámci platebního procesu jste nám poskytl/a souhlas k odebrání finančních prostředků z Vaší platební karty. Je plně ve Vaší zodpovědnosti ujistit se, že splatná částka může být připsána na vrub. Osobní zaslání faktury není nutné.

5. Předplatné
Členský poplatek je splatný jednorázově nebo na splátky, a to v okamžiku nákupu. V rámci platebního procesu jste byl/a informován/a, že členský poplatek je splatný jednorázově předem, co jste také potvrdil/a kliknutím. Platba se automaticky zpracovává v okamžiku uzavření obchodního vztahu a nemůže být přerušena, dokonce ani okamžitým odvoláním. Mějte prosím na paměti, že elektronické platby mohou být zpracovávány (a připsány na účet příjemce) v průběhu několika dnů. To však neznamená, že platba byla původně zahájena v den zobrazený na Vašem účtu.

6. Automatické prodloužení
Automatické obnovení je součástí všech typů Premium členství. Předplacené období, uhrazené ze strany klienta, je automaticky prodlužováno. Členský poplatek je splatný jednorázově na začátku každého předplaceného období. S uvedenou skutečností jste souhlasil/a jak akceptací Všeobecných obchodních podmínek v průběhu registrace, tak úhradou našeho Premium členství. Mějte prosím na paměti, že jakékoliv zlevněné nabídky platí pouze pro první předplacené období. V rámci procesu úhrady Premium členství jsou naši klienti rovněž informováni, že pro následující prolongaci bude účtována plná, standardní sazba.

7. Výpověď
Předplatné je možné kdykoliv vypovědět. V okamžiku nákupu byla stanovena minimální výpovědní lhůta pro dané členské období. Výpověď se v případě dodržení výpovědního limitu stává platnou ke konci stávajícího předplaceného období.

8. Upomínka a Výpověď
Po podání Výpovědi jsou naši klienti ohledně jejího přijetí vždy informováni (tj. klientům je zasláno potvrzení výpovědi). Součástí tohoto potvrzení je také datum vypršení předplatného. Pokud si myslíte, že jste tuto upomínku přijal/a i přesto, že jste své Premium členství včas vypověděl/a, ujistěte se, zdali jste přijal/a potvrzení výpovědi a také zdali se dlužný poplatek vztahuje na období po (potvrzeném) datu vypršení předplatného. Pokud ano, vzneste prosím námitku odesláním e-mailu na collections@be2.com, anebo poštou na adresu: 13, rue du Commerce, L-1351 Luxembourg - Luxembourg. V obou případech prosím nezapomeňte uvést své referenční číslo.

9. Upomínka a Odstoupení od smlouvy
V případě odstoupení od smlouvy je nevyhnutné dodržet stanovené podmínky a lhůty. Ohledně postupu odstoupení od smlouvy jste byl/a informován/a v rámci našich Všeobecných obchodních podmínek a v rámci registrace. Odstoupení od smlouvy je možné učinit v rámci určité výpovědní lhůty od data realizace platby. Po tomto limitu již odstoupení od smlouvy není možné. Mějte prosím na paměti, že realizaci chargebacku nelze považovat za platnou formu odstoupení od smlouvy. Naši klienti jsou v souvislosti s přijatou žádostí o odstoupení od smlouvy vždy zpětně kontaktováni, tj. jsou informováni v souvislosti s jejím přijetím či zamítnutím a případným dalším postupem. Naši klienti nejsou oprávněni realizovat po odstoupení od smlouvy chargeback, ale musí posečkat na realizaci refundace. V případě, že již našich služeb bylo ze strany klienta využito, je k dispozici možnost zajištění kompenzace. V případě, že jste již chargeback realizoval/a, jste povinen/povinna nést všechny s tímto vzniklé náklady. Pokud již služeb Premium členství bylo z Vaší strany užito, jste také povinen/povinna uhradit příslušnou kompenzaci. V případě, že je tato upomínka dle Vašeho mínění chybná, jelikož Vám již bylo z naší strany potvrzeno odstoupení od smlouvy, vzneste prosím námitku odesláním kopie potvrzení na e-mail collections@be2.com, anebo poštou na adresu: 13, rue du Commerce, L-1351 Luxembourg - Luxembourg. V obou případech prosím nezapomeňte uvést své referenční číslo. Také prosím překontrolujte, zdali jste chargeback nerealizoval/a i přes úspěšné přijetí refundace. V takovém případě je naše pohledávka oprávněná.

10. Upomínka a zneužití platebních údajů
Ve výjimečných případech mohou být platební data zneužita za účelem koupě produktů na internetu. I přes uvedenou skutečnost bychom rádi zdůraznili, že jsme doposud nezaznamenali jediný případ, kdy by měl údajný podvodník přístup k osobním e-mailovým údajům a zároveň platebním údajům třetí strany. Z toho důvodu předpokládáme, že majitel registrované e-mailové adresy si zaregistroval také samotný profil a uhradil Premium členství. Pokud si i nadále myslíte, že jste byl/a obětí podvodníka, nahlaste prosím danou skutečnost odpovědným úřadům. Na případném policejním vyšetřování se budeme moci podílet poskytnutím veškerých přihlašovacích dat, ku příkladu IP adresy, poštovní adresy a platebních údajů, uložených zpráv a nahraných fotografií. V případě existence nezvratných důkazů v souvislosti se zneužitím platebních dat bude proces vymáhání pohledávek zastaven. Mimoto budou z naší strany proti odpovědné osobě vznesena obvinění a v souladu s tímto budou uplatňované z toho plynoucí nároky. Mějte prosím na paměti, že samotná Policejní zpráva není dostatečným důvodem pro zastavení vymáhacího procesu.

11. Zastavení procesu vymáhání/ Platba
Jakmile bude přijata včasná úhrada dlužného poplatku, vymáhací proces může být zastaven. Vyrovnání je přitom možné pouze prostřednictvím PayPal nebo bankovního převodu. Mějte prosím na paměti, že připsání platby na účet příjemce může trvat až 3 dny. Ve výjimečných případech může být s externí vymáhací společností domluvena platba prostřednictvím splátek. Podobný postup by však vedl k dodatečným poplatkům a úrokům.
Z administrativních důvodů nemůže společnost be2 S.à.r.l. akceptovat platbu prostřednictvím splátek.

12. Proces vymáhání
V případě, že dluh nebude do stanoveného termínu uhrazen, bude Váš případ automaticky předán k řešení externí společnosti pro vymáhání dlužných poplatků, což povede k navýšení dlužných poplatků a dalším, s tím spojeným důsledkům. Je-li to nutné, je možné s vymáhací společností domluvit také platbu prostřednictvím splátek. Mějte prosím na paměti, že pokud bude Váš případ předán k řešení externí vymáhací společnosti, bude o dané skutečnosti informováno více úvěrových institucí (ku příkladu ČNB), co pravděpodobně ovlivní Vaši úvěruschopnost. V případě, že dluh nebude uhrazen ani externí vymáhací společnosti, bude následně vydán soudní příkaz k jeho vymáhání. Veškeré s tímto spojené náklady jsou přitom hrazeny výlučně dlužníkem.

Rychlá odpověď

Vera.Kolarikova72@seznam.cz → Service CZ


ZahoditOdeslat odpověď
Vaše e-maily chrání před viryLogo ESET
VytisknoutDalší
Zkrátka stále trvám na své původní verzi,že VOP této společnosti nejsou dostačující a Smlouva je neplatná z důvodu porušení platných českých zákonů,zejména zákona o ochraně spotřebitele. Potvrzující email o zrušení členství jasně potvrzuje,že nebudou požadovány žádné další platby.Děkuji. Kolaříková.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.8.2018 10:08, před 6 lety

Společnost má povinnost než dojde k uzavření smlouvy informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Informace o prodloužení pouze v obchodních podmínkách pak dostatečná není. Platební stránka sice obsahuje informaci o automatické prolongaci, avšak dle našeho názoru nedostatečným způsobem. Je zarážející, že ostatní text je uveden černou barvou, která v kombinaci se světlým podkladem umožňuje jednoduché přečtení, zatímco poučení o automatické prolongaci je uvedeno šedým písmem na šedém podkladu, takže je o poznání méně čitelné a přehlédnutelné. Závazně posoudit, zdali je poučení poskytnuté takovou formou dostatečné však přísluší jedině soudu. Pokud by však dostatečné nebylo, nevnikla by na straně spotřebitele povinnost uhradit poplatek za prodloužené členství.

Stížnost přeřazujeme na společnost, aby mohla reagovat na vyjádření spotřebitelky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.8.2018 10:44, před 6 lety

ID: 175356588


Dobrý den.

Poplatek za Vaše Prémiové členství, platné v datech 25/07/2018 - 25/10/2018, byl k datu: 08/08/2018 neoprávněně stažen zpět na Váš účet.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
28.8.2018 10:29, před 6 lety


Věra Kolaříková

Poplatek za premiové členství,se kterým jsem nebyla nijak seznámena,ani mi nepřišlo žádné upozornění,mi byl bez mého vědomí neoprávněně ztržen společností Singles50 z mého účtu dne 27.7.2018. Zjistila jsem to až při náhodné kontrole v mém internetovém bankovnictví. Okamžitě jsem si nechala kartu bankou zablokovat,aby mi společnost nemohla dál ztrhávat peníze a zažádala banku o chargeback. Banka mi dne 1.8.2018 poslala částku 2247 Kč zpět na můj účet. Jsem přesvědčena,že banka chargeback neprovedla nelegálně,jak si myslí společnost Singles50.
Žádám společnost,aby mě již přestala obtěžovat dalšími upomínkami a výhružkami, a aby mé členství okamžitě zrušila a vyřadila mě ze své databáze,a to především z důvodu reklamace pro nedostatečné informace ve všeobecných obchodních podmínkách společnosti.Podmínky jsou NEDOSTAČUJÍCÍ A UVÁDÍ SPOTŘEBITELE V OMYL !

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.8.2018 10:34, před 6 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.8.2018 17:12, před 6 lety

ID: 175356588


Dobrý den.

V souvislosti s obdobím platnosti a cenou stávajícího i eventuálně prodlouženého Prémiového členství či možnostmi jeho Výpovědi jste byla informována prostřednictvím platební stránky, emailové zprávy s potvrzením realizace úvodní platební transakce a/ anebo Všeobecných obchodních podmínek Singles50, které jsou uživatelům k dispozici na naší domovské stránce www.singles50.cz a také přímo v jejich uživatelském profilu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
29.8.2018 18:32, před 6 lety


Věra Kolaříková

Dobrý den.Jak jsem již výše uvedla (dne 13.8.):

VOP vaší společnosti jsou nedostatečné a neinformují zákazníka o délce výpovědní lhůty,ani o ceně služby.
Smlouva je neplatná z důvodu porušení platných českých zákonů,zejména zákona o ochraně spotřebitele. Vaše společnost NEDODRŽUJE body svých vlastních obchodních podmínek,ve kterých se hovoří o tom,že platné způsoby placení budou vysvětleny v rámci objednání příslušné placené služby.Informace při samotném objednávání služby jsou záměrně podány tak,aby uvedly zákazníka v omyl- neprůhledný,matoucí způsob uvedení informací a jejich účelové roztříštění na různá místa,neúměrná velikost a barva písma atd. Informace jsou podány přímo při platebním procesu, ale jsou podány tak, že si jich objednatel nejenže nevšimne,ale ani nemá šanci si z nich vyvodit,že mu budou strženy peníze bez jeho vědomí. Vaše společnost se dopouští klamavého jednání a porušuje tak hned několik paragrafů zákona o ochraně spotřebitele ( § 3,4,5,5a ) a provinuje se ve smyslu § 24/1a. Neúměrně přemrštěnou cenou neodpovídající tržním podmínkám odporuje § 38 a 580 občanského zákoníku o pravidlech stanovených dobrými mravy a kvalitou svých služeb ( falešné virtuální profily atd. ) porušuje také § 3/1. S přátelským pozdravem Věra Kolaříková.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.8.2018 10:00, před 6 lety

Stížnost přeřazujeme opět na společnost, která tak má možnost reagovat na vyjádření spotřebitelky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.10.2018 23:40, před 6 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.