Společnost


Hyperslevy.cz, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#25564Nevrácení peněz po odstoupení od kupní smlouvy a nedodržení kupní smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 15 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.08.2018, před 6 lety

Klára Zábranská

Znění stížnosti

Dne 20.7.2018 jsem na portálu hyperslevy.cz zakoupila 7 denní pobyt pro 2 osoby s plnou penzí, po několika dnech komunikace s portálem a CK, jsem se na jednou dozvěděla, že tento poukaz je platný pouze na 1 den pro 1 osobu - všude i na Voucheru, bylo uvedeno, že se jedná o 7 denní pobyt.

27.7.2018 jsem tedy odstoupila od kupní smlouvy a ještě ten samý den mi odstoupení potvrdili.

Do dnešního dne však nebyla vrácena ani koruna, portál se stále jen vymlouvá, že byl špatně zadán platební příkaz aj. a peníze nikde!!


Produkt

7 denní pobyt pro 2 osoby s plnou penzí hotel Punta Faro


Požadované řešení

Vrácení peněz a odškodnění za prodlení


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.8.2018 11:12, před 6 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelkou a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitelku o hlavních vlastnostech smlouvy (tedy i trvání pobytu). Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitelku o době trvání pobytu řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitelku o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohla by spotřebitelka namítat neplatnost smlouvy, neboť byla uveden společností v omyl.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.8.2018 15:58, před 6 lety

Společnost nám ke stížnosti zaslala následující vyjádření:

"Paní Zábranská si bohužel nepřečetla podmínky akce, které jsou u každé nabídky vždy uvedeny tak, aby si ji zákazníci měli možnost prostudovat ještě před zakoupením voucheru. V nabídce bylo opakovaně a dokonce tučně uvedeno, že každý voucher je platný pro jednu osobu na jeden den. Je to ostatně uvedeno také v titulku nabídky, kterou si můžete prohlédnout na tomto odkaze: https://www.hyperslevy.cz/cela-cr/183460-slunna-dovolena-v-italii-v-hotelu-faro-v-oblasti-capo-vaticano/

Přestože nedošlo k žádnému pochybení z naší strany, obratem jsme paní Zábranské nabídli vrácení platby za oba zakoupené vouchery. Paní Zábranská se však ozvala až s časovým odstupem, i proto se celá záležitost protáhla.

V této chvíli je však již platba dávno připsána na kontě paní Zábranské."

Stížnost přeřazujeme na spotřebitelku, aby mohla informaci o vrácení částky potvrdit a stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.9.2018 18:00, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.10.2018 09:21, před 6 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.