Společnost


Smartwings, a.s.

Počet nahlášených stížností:104
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#25567Zpoždění letu QS 2037 23.2.2018 Tenerife-Praha, kompenzace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

15 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.08.2018, před 6 lety

Kate Cypryan

Znění stížnosti

Udalost jsem ihned nahlasila na urceny kontakt Travelservisu, po dlouhe dobe prisla odpoved a nabidka 4000kc, kterou mi poslou na uvedeny ucet do 10dnu. Odpovedela, ze poradku nicmene pokud jsem si dohledala, tak zadne nahlaseni o stretu s ptakem neni. Ze pokud tedy nemaji o tom nejaky oficialni protokol, tak bych pozadavala platnou zakonnou kompenzaci. Od te doby se nikdo neozval (18.4.2018), na dalsi emaily nereaguji, 4tis neposlali.


Produkt

Let QS2037 23.2.2018 Tenerife-Praha


Požadované řešení

Uznani a vyplaceni kompenzace, pochopitelne ve vysi dle platneho zakona.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.8.2018 22:03, před 6 lety

Nároky cestujících při zpoždění letu se řídí Nařízením Evropského parlamentu a Rady č. 261/2004. Cestující, jehož let byl významně zpožděn, obdrží dle čl. 7 nařízení náhradu ve výši 250 EUR u všech letů o délce nejvýše 1500 kilometrů (zpoždění o dvě hodiny nebo více), 400 EUR u všech letů v EU delších než 1500 kilometrů a u všech ostatních letů o délce od 1500 kilometrů do 3500 kilometrů, 600 EUR u všech ostatních letů.

Podrobný formulář stížnosti pro uplatnění nároku při zrušení letu, zpoždění letu nebo odepření nástupu na palubu zpracovala Evropská komise jako praktický návod postupu při stížnosti u leteckého dopravce, viz. http://ec.europa.eu/transport/passengers/air/doc/complain_form/eu_complaint_form_cs.pdf

Po bezvýsledném uplynutí šestitýdenní lhůty pro vyřízení stížnosti leteckým dopravcem, nebo pokud cestující není s odpovědí leteckého dopravce spokojen, je možné stížnost podat národnímu dozorovému orgánu. Tím je v ČR Úřad pro civilní letectví(dále jen „ÚCL“), letiště Václava Havla Praha, 160 08 Praha 6.

Společnost Travel Service, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit i na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.