Počet nahlášených stížností: | 104 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Udalost jsem ihned nahlasila na urceny kontakt Travelservisu, po dlouhe dobe prisla odpoved a nabidka 4000kc, kterou mi poslou na uvedeny ucet do 10dnu. Odpovedela, ze poradku nicmene pokud jsem si dohledala, tak zadne nahlaseni o stretu s ptakem neni. Ze pokud tedy nemaji o tom nejaky oficialni protokol, tak bych pozadavala platnou zakonnou kompenzaci. Od te doby se nikdo neozval (18.4.2018), na dalsi emaily nereaguji, 4tis neposlali.
Let QS2037 23.2.2018 Tenerife-Praha
Uznani a vyplaceni kompenzace, pochopitelne ve vysi dle platneho zakona.
|
Tweet |
Nároky cestujících při zpoždění letu se řídí Nařízením Evropského parlamentu a Rady č. 261/2004. Cestující, jehož let byl významně zpožděn, obdrží dle čl. 7 nařízení náhradu ve výši 250 EUR u všech letů o délce nejvýše 1500 kilometrů (zpoždění o dvě hodiny nebo více), 400 EUR u všech letů v EU delších než 1500 kilometrů a u všech ostatních letů o délce od 1500 kilometrů do 3500 kilometrů, 600 EUR u všech ostatních letů.
Podrobný formulář stížnosti pro uplatnění nároku při zrušení letu, zpoždění letu nebo odepření nástupu na palubu zpracovala Evropská komise jako praktický návod postupu při stížnosti u leteckého dopravce, viz. http://ec.europa.eu/transport/passengers/air/doc/complain_form/eu_complaint_form_cs.pdf
Po bezvýsledném uplynutí šestitýdenní lhůty pro vyřízení stížnosti leteckým dopravcem, nebo pokud cestující není s odpovědí leteckého dopravce spokojen, je možné stížnost podat národnímu dozorovému orgánu. Tím je v ČR Úřad pro civilní letectví(dále jen „ÚCL“), letiště Václava Havla Praha, 160 08 Praha 6.
Společnost Travel Service, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit i na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.