Společnost


Geis CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#25572Nedodaná zásilka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 15 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.08.2018, před 6 lety

Luděk Straka

Znění stížnosti

Dobrý den, 28.7. jsem si v eshopu firmy Elektroworld objednal televizor
a online platebni kartou uhradil jeho cenu 11 111 Kč (č. obj.
6350151925). Způsob přepravy byl zvolen společnost Geis. Přepravní
společnost nejprve mou zásilku vratila bez jakéhokoliv upozornění zpět
odesílateli/prodejci a následně, když ji prodejce znovu odeslal, tak ji
firma Geis zadržuje na svém depu v Modleticích a to přesto, že mě sms
zpravou informovala, že zásilka bude doručena 6.8.. Přepravní
společnost jsem každý den kontaktoval a vždy jsem byl ujišťován, že
následující den zboží doručí, ale stále nic. Na svých webových stránkách
uvádějí, že doručují do druhého dne a já na zásilku čekám již víc než
týden (a to nepočítám, že ji na poprvé bezdůvodně vrátili, jinak by to
bylo více jak 2 týdny). To považuji za podvodné jednání a klamavou
reklamu. Situace je tedy taková, že eshop má mé peníze, Geis mé zboží a
já nemám nic.


Požadované řešení

Okamžité doručení


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.8.2018 14:31, před 6 lety

Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s příkazcem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat. Jestliže by zásilka byla dodána později, než bylo stanoveno ve smlouvě, resp. obchodních podmínkách, a v důsledku toho vznikla škoda, mohl by se příkazce domáhat její náhrady na zasílateli.

Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa určeného spotřebitelem, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu zřejmě uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.10.2018 16:06, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.