Společnost


Helvetia Apotheke d.o.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 118 stížnostech.

#25573Opakované volání

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 14 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.08.2018, před 6 lety

Nikol Wágnerová

Znění stížnosti

Dobrý den, asi před rokem jsem po domluvě s operatorkou vyzvedla onen balíček zdarma a zaplatila poštovné. Dále jsme se rozhodli spolupráci ukončit a vymazat mě číslo z databáze. Od té doby mi vaše společnost volala už minimálně 5x! Pokaždé prosím, ať mě konečně vymažou a všichni operátoři tvrdí, že to zařídí. Očividně ne. Prosím tedy i tady, aby to už konečně někdo vymazal. Nemám zájem o vaše produkty a nebaví mě pokaždé říkat, ať si mě číslo vymažou.dekuji,Wágnerová.


Požadované řešení

Vymazání čísla z databáze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.8.2018 10:09, před 6 lety

Spotřebitelce doporučujeme, aby podala písemnou žádost (nejlépe doporučeně a s dodejkou poštou) o odstranění osobních údajů z databáze společnosti.

Pokud by se spotřebitelka domnívala, že společnost osobní údaje neodstranila, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů (https://www.uoou.cz/elektronicka-podatelna/os-1007/p1=3938

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.8.2018 10:36, před 6 lety

Dobrý den.
Neuvedla jste nám žádnou zákaznickou identifikaci, naše databáze čítá už skoro milion zákaznických účtů, jen podle jména se iž přesně nedá určit, o koho jde.

A pokud se jedná o zákaznické číslo 863368, které by bylo nejpravděpodobnější, tak ve Vámi zaslaném požadavku NEBYLO o výmaz z databáze žádnáno. Šlo jen o zrušení zasílání, což bylo neprodleně provedeno.

Zde původní zpráva s požadavkem zaslaným v únoru tohoto roku:
________________________________________________________________________________________
Dobrý den, po telefonickem hovoru jsem se s Vámi domluvila na jedné davce vitamínů a ne na pravidelných zásilkách. Proto prosím o veškeré zrušení jakychkoliv jiných balíčků a tak. Tento co jsem dnes nečekaně dostala, pošlu zpět.

Nikola Wagnerová
Zákaznické číslo: 8633683

Děkuji Nashledanou
________________________________________________________________________________________


Vaše osobní údaje tedy dnes vyřazujeme z aktivní databáze a pro příště doporučujeme přímý kontakt se zákaznickou linkou.
Tento portál slouží k řešení mimosoudních sporů, čímž Váš požadavek opravdu není.

S pozdravem

Helvetia Apotheke

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.9.2018 09:47, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.10.2018 16:38, před 6 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.