Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, asi před rokem jsem po domluvě s operatorkou vyzvedla onen balíček zdarma a zaplatila poštovné. Dále jsme se rozhodli spolupráci ukončit a vymazat mě číslo z databáze. Od té doby mi vaše společnost volala už minimálně 5x! Pokaždé prosím, ať mě konečně vymažou a všichni operátoři tvrdí, že to zařídí. Očividně ne. Prosím tedy i tady, aby to už konečně někdo vymazal. Nemám zájem o vaše produkty a nebaví mě pokaždé říkat, ať si mě číslo vymažou.dekuji,Wágnerová.
Vymazání čísla z databáze.
|
Tweet |
Spotřebitelce doporučujeme, aby podala písemnou žádost (nejlépe doporučeně a s dodejkou poštou) o odstranění osobních údajů z databáze společnosti.
Pokud by se spotřebitelka domnívala, že společnost osobní údaje neodstranila, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů (https://www.uoou.cz/elektronicka-podatelna/os-1007/p1=3938
Dobrý den.
Neuvedla jste nám žádnou zákaznickou identifikaci, naše databáze čítá už skoro milion zákaznických účtů, jen podle jména se iž přesně nedá určit, o koho jde.
A pokud se jedná o zákaznické číslo 863368, které by bylo nejpravděpodobnější, tak ve Vámi zaslaném požadavku NEBYLO o výmaz z databáze žádnáno. Šlo jen o zrušení zasílání, což bylo neprodleně provedeno.
Zde původní zpráva s požadavkem zaslaným v únoru tohoto roku:
________________________________________________________________________________________
Dobrý den, po telefonickem hovoru jsem se s Vámi domluvila na jedné davce vitamínů a ne na pravidelných zásilkách. Proto prosím o veškeré zrušení jakychkoliv jiných balíčků a tak. Tento co jsem dnes nečekaně dostala, pošlu zpět.
Nikola Wagnerová
Zákaznické číslo: 8633683
Děkuji Nashledanou
________________________________________________________________________________________
Vaše osobní údaje tedy dnes vyřazujeme z aktivní databáze a pro příště doporučujeme přímý kontakt se zákaznickou linkou.
Tento portál slouží k řešení mimosoudních sporů, čímž Váš požadavek opravdu není.
S pozdravem
Helvetia Apotheke
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.