Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zakoupila jsem na hitmall.cz zbozi(sperky a hodinky),zaplatila jsem bankovnim prevodem cenu zbozi a ani po 40 ti dnech zbozi neprislo. Intrnwtovy obchod nereaguje na emaily a v kontaktech uvedene tel.cislo je nedostupne.
Chtela bych tedy vratit penize.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění, prodávající je tedy povinen vrátit spotřebitelce přijaté peněžní prostředky. Pokud tak neučiní ani poté, co ho k tomu spotřebitelka vyzvala, ocitá se v prodlení a spotřebitelka může žádat po prodávajícím také zákonný úrok z prodlení.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den paní Seborova,
pokud Vám zásilka nedorazila, je samozřejmě něco špatně. Veškeré takového případy řešíme individálně buď zasláním nového zboží nebo vrácení peněz. Na veškeré e-maily ze strany zákazníků odpovídáme do druhého dne a bohužel nedokážeme najít žádný e-mail, který by obsahoval Vaše příjmení. Sdělte nám tedy prosím číslo objednávky a vaše číslo účtu přímo sem, abychom mohli objednávku prověřit a případně rovnou vrátit peníze zpět na účet a vyvarovali se tomu, že nám e-mail znovu nedorazí.
Omlouváme se za vzniklé komplikace a doufáme, že vše vyřešíme k oboustranné spokojenosti.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Po nekolika nesmyslnych emailech mi byli vraceny penize. Dekuji a preji hezky den.