Počet nahlášených stížností: | 790 |
Z toho za letošní rok: | 4 |
Stále v řešení: | 10 |
Zakoupila jsem včera v Lidlu /3 ks/ Vámi vyrobený Maďarský guláš s houskovým knedlíkem. Na obrázku na přední straně přebalu je foto: na talíři je maso, paprika, omáčka a knedlíky. Cena celkem 179,70 Kč. Vyřešila jsem tím nedostatek času k uvaření obědu do práce mně, manželovi a synovi. Po obědě jsme si volali, rozčarováni a naštvaní, jestli ten druhý taky neměl žádné maso. Je to klamání spotřebitele - popis ingrediencí vzadu vypsaných se neshoduje s obrázkem vepředu. Žádám Vás tímto o finanční kompenzaci. V případě potřeby doložím fotodokumentaci. Pakliže reagovat nebudete, budu to řešit přes jinou instituci. Děkuji za snahu o nápravu - má kompenzace a úprava obrázku na výrobku.
KM PRODUKT-FOOD s.r.o. - Maďarský guláš s houskovým knedlíkem 550g
Chci vrátit peníze - 179,90 Kč a také to, aby nebyli klamáni další spotřebitelé.
|
Tweet |
Neodpovídá-li jakost zboží tomu, co prodávající uváděl v popisu nebo na obalu výrobku (obsah masa), je možné u prodávajícího uplatnit reklamaci. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebiteli vznikne právo od smlouvy odstoupit dle § 2002 odst. 1 občanského zákoníku.
Současně je možné podat podnět Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která dozorovým orgánem v oblasti potravin a provádí dozor v oblasti označování potravinových výrobků (http://www.szpi.gov.cz/clanek/kontakty-pro-verejnost.aspx).
Dobrý den, paní Plicová,
je nám líto, že guláš nesplňoval Vaše představy. V případech, kdy zákazníci nejsou s kvalitou daného produktu spokojeni, mají samozřejmě možnost zanést jej do kterékoliv naší prodejny (i bez účtenky), kde jim budou vráceny peníze.
Vaši stížnost samozřejmě předáme kolegům odpovědným za tento sortiment.
Za zpětnou vazbu děkujeme a přejeme pokud možno poklidný zbytek dne.
S pozdravem
Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.