Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:790
Z toho za letošní rok:4
Stále v řešení:10
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#25577Klamání spotřebitele. Váš výrobek - Maďarský guláš s houskovým knedlíkem.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 15 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
14.08.2018, před 6 lety

Iveta Plicová

Znění stížnosti

Zakoupila jsem včera v Lidlu /3 ks/ Vámi vyrobený Maďarský guláš s houskovým knedlíkem. Na obrázku na přední straně přebalu je foto: na talíři je maso, paprika, omáčka a knedlíky. Cena celkem 179,70 Kč. Vyřešila jsem tím nedostatek času k uvaření obědu do práce mně, manželovi a synovi. Po obědě jsme si volali, rozčarováni a naštvaní, jestli ten druhý taky neměl žádné maso. Je to klamání spotřebitele - popis ingrediencí vzadu vypsaných se neshoduje s obrázkem vepředu. Žádám Vás tímto o finanční kompenzaci. V případě potřeby doložím fotodokumentaci. Pakliže reagovat nebudete, budu to řešit přes jinou instituci. Děkuji za snahu o nápravu - má kompenzace a úprava obrázku na výrobku.


Produkt

KM PRODUKT-FOOD s.r.o. - Maďarský guláš s houskovým knedlíkem 550g


Požadované řešení

Chci vrátit peníze - 179,90 Kč a také to, aby nebyli klamáni další spotřebitelé.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.8.2018 23:57, před 6 lety

Neodpovídá-li jakost zboží tomu, co prodávající uváděl v popisu nebo na obalu výrobku (obsah masa), je možné u prodávajícího uplatnit reklamaci. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebiteli vznikne právo od smlouvy odstoupit dle § 2002 odst. 1 občanského zákoníku.

Současně je možné podat podnět Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která dozorovým orgánem v oblasti potravin a provádí dozor v oblasti označování potravinových výrobků (http://www.szpi.gov.cz/clanek/kontakty-pro-verejnost.aspx).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.8.2018 09:36, před 6 lety

Dobrý den, paní Plicová,

je nám líto, že guláš nesplňoval Vaše představy. V případech, kdy zákazníci nejsou s kvalitou daného produktu spokojeni, mají samozřejmě možnost zanést jej do kterékoliv naší prodejny (i bez účtenky), kde jim budou vráceny peníze.

Vaši stížnost samozřejmě předáme kolegům odpovědným za tento sortiment.

Za zpětnou vazbu děkujeme a přejeme pokud možno poklidný zbytek dne.

S pozdravem

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.9.2018 17:59, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.10.2018 09:24, před 6 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.