Společnost


Elkan Group s.r.o.

Počet nahlášených stížností:146
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

77%
23%
Toto skore je založeno na 18 stížnostech.

#25578Nevrácené peníze za vrácené zboží nakoupené na www.skvelesaty.cz

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

7 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.08.2018, před 6 lety

Jana Kašpárková

Znění stížnosti

Dne 10.7. mi byl zaslán Dobropis číslo 180400464 (Opravný daňový doklad k daňovému dokladu č. 2018002073) na částku 629,10 Kč za vrácené šaty.Po návratu z dovolené 30.7. jsem na mail odepsala poprvé, 8.8. podruhé, ale bez odezvy. Telefonní číslo je nedostupné :(


Produkt

Jedinečné šaty Numoco s delšími zády - žakárové malina (velikost S) - 629,10 Kč


Požadované řešení

vrácení finančních prostředků na uvedený účet


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.8.2018 09:38, před 6 lety

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.8.2018 10:02, před 6 lety

Peníze byly vráceny klientovi podle její žádosti, Moc se omlouvame za komplikace.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
21.8.2018 19:08, před 6 lety


Jana Kašpárková

Hodnocení:

Komentář: Téměř ihned po podání stížnosti se firma ozvala, omluvila a poslala peníze na účet.