Společnost


STANDARD ENERGY s.r.o.

Počet nahlášených stížností:17
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#25580Neuznaná výpověď a požadavek znovu aktivování přihlášky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 15 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.08.2018, před 6 lety

Marcela Klingerová

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 24.6.2018 mi zavolala slečna ze společnosti Standard Energy s.r.o. a požadovala souhlas s předběžnou přihláškou k aukci, s tím, že ji mohu odvolat. Odvolání jsem poslala poslední den 8.8.2018 a ozval se mi pan Ondráček, že už je pozdě a že musím poslat podepsané listiny (Souhlas se zpracováním osobních údajů, Předsmluvní informace, Plná moc, Smlouva o přihlášce do energetického výběrového řízení). Stačí to prý podepsané a naskenované e-mailem. Poslala jsem mu srovnání s nynějším dodavatelem plynu, že je levnější a on mě přesvědčuje, že v cenách CENTROPOLU za kWh nejsou zahrnuty poplatky, kdežto v jejich ceně za kWh ano. Teď mi volá s tím, že už je poslední den a už to musím poslat a nutí mě po telefonu, abych své odvolání odvolala a znovu aktivovala svůj souhlas.
Děkuji, s pozdravem.


Produkt

Dodávka plynu


Požadované řešení

Rada, jestli je odvolání platné a nejsem společnosti STANDARD ENERGY s.r.o. ničím zavázána.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.8.2018 23:05, před 6 lety

Pro odstoupení od smlouvy stanovuje § 1829 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, lhůtu 14 dnů. Bylo-li odstoupení odesláno 8. 8., byla tato lhůta překročena. Pokud však podnikatel udal delší lhůtu pro odstoupení, je povinen tuto lhůtu dodržet a odstoupení v ní učiněná akceptovat.

Pro podnikatele jsou závazná i sdělení, která uváděl před uzavřením smlouvy. Pokud udával, že zajistí nižší cenu plynu, nežli původní dodavatel, je tím zavázán. Pokud slíbenou cenu nedodrží není spotřebitelka povinna smlouvu realizovat.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.9.2018 22:49, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.