Společnost


One Energy & One Mobile a.s.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#25582Nelze získat ČVOP

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 15 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
14.08.2018, před 6 lety

Jan Kratochvíl

Znění stížnosti

Tato společnost přestává poskytovat komunikační služby. Je tedy nutné přejít k jinému telefonnímu operátorovi. Bohužel společnost je nekontaktní a nelze tedy získat ČVOP bez kterého přenos čísla není možný.


Požadované řešení

Získat číslo ČVOP.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.8.2018 23:09, před 6 lety

Opouštěný operátor nesmí zákazníkovi bránit v přenesení čísla tím, že neposkytne ČVOP. Opatření obecné povahy č. OOP/10/10.2012-12 vydané Českým telekomunikačním úřadem, které stanoví podmínky pro realizaci přenosu telefonních čísel, zakazuje operátorům jednání, které by narušilo rychlost, bezpečnost a plynulost procesu přenesení telefonního čísla. Zároveň ukládá opouštěnému a přijímajícímu poskytovateli služby povinnost vzájemné spolupráce při procesu přenášení čísla.

Nelze-li s podnikatelem navázat komunikaci elektronicky či po telefonu, doporučujeme zaslat žádost o vydání ČVOP poštou doporučeně a s dodejkou na adresu sídla společnosti - spotřebitel tak může prokázat, že o vydání skutečně žádal.

Dozor v oblasti telekomunikačních služeb provádí Český telekomunikační úřad. Elektronická adresa: podatelna@ctu.cz

V případě, že se spotřebiteli nepodaří vyřešit spor smírnou cestou, může se obrátit s žádostí o mimosoudní řešení sporu na Český telekomunikační úřad. Více informací k nalezení zde: https://www.ctu.cz/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.10.2018 16:01, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.