Společnost


Endemos distribution, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:100
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 93 stížnostech.

#2559Doručena upomínka za klientskou kartu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.03.2014, před 11 lety

Mária Novosadová

Znění stížnosti

Babičce - 73 let - přišla upomínka z firmy Endemoc distribution, s.r.o. za dluh za nějakou klientskou kartu, kterou nikdy nevlastnila a nic s touto firmou nikdy nepodepisovala. Chtějí uhradit 3.566,- Kč. V dopise několikrát zmiňují, že doporučují nevyhýbat se svému závazku a začít s nimi komunikovat na zákaznické lince 900 850 555, prý se tak vyhneme dalším komplikacím vyplývajícím ze soudního sporu. Upozorňují, že je to poslední mimosoudní vyrovnání a pokus o smír. Zkoušela jsem zjistit, co je to za číslo, na které 2x v dopise upozorňují ,že tam musíme volat, abychom nešli k soudu a je to placená linka - 95 Kč/hod.!!!!!


Požadované řešení

Požaduji, aby mi přišla kopie smlouvy podepsané babičkou. Faktura, na kterou se firma odvolává, že nebyla zaplacena - je fa č. 2013/1, variabilní symbol 1012135568.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.3.2014 14:36, před 11 lety

Nedoporučujeme komunikovat přes tuto placenou linku, pouze písemně vyzvat společnost k doložení smluv. Vzhledem k tomu, že obdobná upomínka přišla více spotřebitelům, viz další stížnosti, doporučujeme na jednání společnosti podat trestní oznámení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.4.2014 21:18, před 11 lety

Společnost Endemos distribution, s.r.o., byla o podaných stížnostech i jejich počtu informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Dle nám dostupných informací byly podány desítky trestních oznámení, které jsou doposud v řešení Policie ČR. V případě, že jste ještě oznámení nepodali, doporučujeme se k těmto trestním oznámením připojit.

V rámci řešení zaslané upomínky vyzývající k hovorům na placenou linku došlo ze strany Českého telekomunikačního úřadu k blokaci telefonního čísla. Pokud jste na uvedené telefonní číslo ještě před blokací volali, lze kontaktovat operátora, aby splatnost faktury odložil do doby, než bude znám výsledek vyšetřování ze strany Policie ČR.

V případě potřeby je možné podat podnět Českému telekomunikačnímu úřadu, aby uložil operátorům povinnost zadržet platbu, než se případ vyšetří (pokud se tak již nestalo). Následně by měla být platba za volání na placenou linku zadržena dle § 35 odst. 4 zákona o elektronických komunikacích.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
19.4.2014 21:18, před 11 lety


Mária Novosadová

Hodnocení: