Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Objednala jsem od spokojeného psa krmivo pro kocourka. Chtěla jsem večerní doručení po 17 h. Tak jsem uvedla v obj. Páteční ráno mi přišla sms od PPL, že bude balík mezi 17-19 doručeny. V 11 h mi volal drze řidič PPL jestli mi to může přivést? Řekla jsem, že nejsem doma, jak bylo ujednáno večer. Pán se hrozně divil, že nic o večenrím doručení neví. Tak proč ta SMS? Načež mi odvětil, já už jedu jinam a fakt se vracet nebudu. Volala jsem na centrálu, nikdo to nebral. Ve 12:30 padl balíček jako nedoručitelný, nebyla jsem prej doma. Ta drzost...obratem jsem jim psala email se stížností na řidiče a žádost o doručení na pondělí večer.
V pondělí ráno jsem obratem informovala spokojeneho psa. Ať si to už urgují sami. Učinili tak. Urgovali na pondělí večer. Zase nic, nikdo se neozval, balík leží na depu. Dnes ráno už totálně vytočená volam znovu. PPL se vymlouvalo, že balíček nedoručili protože jsem nebyla doma a byla to moje chyba. Chci večerní doručování, protože vím, že nebudu doma. Když si něco objednám očekávám, že to tak bude. V případě PPL je to jinak. A že další pokus ani neučinili. Dnes čekám znovu na balíček. Tentokrát už vím že od PPL, už nechci vůbec nic. Nechci využívat jejich služby. Eshop, který bude nabízet jejich dopravdu rovnou škrtám.
Chci svůj balíček. A chci, aby do budoucna PPL přistupovalo jinak a nedělalo z lidí lháře. Kocourek nemá do dnešního dne jído. Objednávám mu speciální dietní.
PPL mě omezilo. Když na ně od pátku každý den čekám od 17 h doma. Takovéhle jednání by mělo být kompenzováno minimalně finančně.
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.
Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.