Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
Jakmile bude úhrada dlužného poplatku přijatá a zaevidovaná, vymáhací proces bude zastaven.
Potvrzujeme Vám, že automatická prolongace Vašeho Prémiového členství již byla vypovězená a po úhradě stávajícího dlužného poplatku již nebudou vymáhány žádné další pohledávky.
Dovolujeme si Vás upozornit, že v tomto okamžiku z důvodu uzavřené smlouvy a nezaplacené pohledávky nelze platební upomínky a další emailové notifikace zastavit. Platební upomínky a další emailové notifikace jsou automatizované pokud pohledávka není v plné částce uhrazena.
V momentě, jak bude Vaše platba přijata a zaevidována, může být smluvní vztah zrušen. Po obdržení konfirmace, že dlužná částka byla úspěšně zaevidována a přijata, budete moci svůj profil deaktivovat.
S pozdravem,
Jana Hájková
Oddělení pohledávek be2
Seznamka - Singles50
Už nechci s touto firmou Singels50 mít nic společného - nabízí falešné profily, nejedná korektně - jen lidi vydírá. Nikde vás neupozorní, že vám bude účtovaná vyšší sazba a ukončení zkušební doba. 20.6.2018 jsem si chtěla zaplatit pouze demo verzi. Na Singles50 mi naběhla částka 1090,-kč na 3 měsíce a tak nevím proč mi strhli částku 2247kč ? Když tam naskočila cena tak jsem jí neakceptovala a vše jsem smazala. Účet jsem neotevřela a byla jsem přesvědčená že je vše v pořádku. Během měsíce července 21.7. mi v mobil bance přišlo oznámení, že mi odešlo 2247kč + 156kč na be2.Po dotazu v bance mi bylo řečeno že si to firma be2 strhla. Okamžitě jsem podala reklamaci na vrácení peněz.A po pátrání jsem se dočetla, že musím napsat písemnou výpověď, což jsem hned udělala. po 4pracovních dnech mi ale přišla odpověď, že je moje výpověď neplatná protože není podepsaná,30.7.2018 jsem odeslala podepsanou výpověď. A začali mi chodit platební upomínky na částku 2557kč.
Nyní mi přišel email - Potvrzujeme Vám, že automatická prolongace Vašeho Prémiového členství již byla vypovězená a po úhradě stávajícího dlužného poplatku již nebudou vymáhány žádné další pohledávky.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelkou a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitelku o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitelku o době trvání závazku a o podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitelku řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitelku o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohla by spotřebitelka namítat neplatnost smlouvy, neboť byla uvedena společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo možné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohla spotřebitelka souhlasit i s prováděním opětovné platby.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitelka má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období. Nevrátí-li společnost peněžní prostředky poté, co jí k tomu spotřebitelka vyzve, může spotřebitelka žádat navíc zákonný úrok z prodlení.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: 175150124
Dobrý den,
dle našich informací Vás již v uvedené záležitosti opakovaně kontaktovalo Zákaznické centrum a Oddělení pohledávek Singles50.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.