Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, právě jsem zjistil, že mi výše uvedená seznamka strhla z mého účtu bez mého svolení 2 599Kč!!! Já jsem zaplatil 149 Kč 11.8. na účet
BE2 - SINGLES50.CZ, LUXEMBOURG, chtěl jsem seznamku zkusit. V podstatě jsem ještě nikdy nedostal žádnou odpověď, i když jsem cca na 3 inzeráty zareagovala. Co mám nyní prosím dělat? Děkuji,
Navrácení částky co jsem zaplatil, maximálně strhnout částku za 1 měsíc co jsem zaplatil
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
Dobrý den,
v zájmu dohledání přislouchajícího profilu prosím uveďte emailovou adresu, pod kterou jste se na stránce zaregistroval (požádejte prosím dTest o možnost jejího doplnění jako ‘neveřejného/ referenčního údaje‘), respektive ve výše uvedené záležitosti kontaktujte přímo Zákaznické centrum na adrese:
zakaznickyservis@singles50.cz,
děkujeme Vám.
Mail na seznamce je (viz referenční údaj).
E-mail spotřebitele jsme doplnili jako referenční údaj. Stížnost přeřazujeme na společnost, která tak má možnost reagovat na její vývoj.
Dobrý den,
Bohužel, na základě Vami doplněného e-mailu Vás nebylo možné v našem systému najít.
V zájmu dohledání přislouchajícího profilu prosím uveďte emailovou adresu, pod kterou jste se na stránce zaregistroval (požádejte prosím dTest o možnost jejího doplnění jako ‘neveřejného/ referenčního údaje‘), respektive ve výše uvedené záležitosti kontaktujte přímo Zákaznické centrum na adrese:
zakaznickyservis@singles50.cz,
děkujeme Vám.
Pod jinou emailovou adresou tam nejsem je to jediná adresa kterou mám.
Stížnost přeřazujeme zpět na společnost, aby mohla reagovat na vyjádření spotřebitele.
Dobrý den.
V zájmu dohledání profilu, v rámci kterého byla platba realizovaná, prosím přepošlete potvrzení o realizaci úhrady s uvedením data platby, uhrazené sumy a jména majitele účtu, z kterého byla platba realizovaná, na adresu našeho Zákaznického centra:
zakaznickyservis@singles50.cz
děkujeme Vám.
Přeposlal jsem potvrzení o platbě na Vámi uvedený email a odpověď byla že se jich to netýká a mám kontaktovat affaire, tedy Vás.
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby mohla reagovat na vyjádření spotřebitele.
Dobrý den,
zastupujeme be2 S.a.r.l., nikoliv Affaire - jedná se o jinou seznamku, kontaktujte prosím přímo je,
děkujeme Vám za pochopení.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Nechal jsem to být nemám náladu se tím už opravdu zabývat,ať si ty peníze radši nechají podvodníci
Na základě výše uvedeného sdělení spotřebitele stížnost uzavíráme.
Hodnocení: